• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Nellee

Ts- Hittade på nätet, "Amys salong" i stockholm gör det. Det ligger på söder ganska nära Mosebacke. Vad det kostar vet jag inte.

• Maja Gräddnos

Lillflickan:
    Enligt vem är det inte ok att skämta om det? Så länge man inte skämtar om ts som person utan bara kring företeelsen, så är det helt ok. Alla kan inte tycka samma saker är skojiga vet du.

• Kärnan

Lite OT
    Nån som såg på Stockholm Live igår? Där skämtade en snubbe om analblekning... det var askul

• Ipomea

Oj oj..
    Visste inte ens att sådant existerade. Fattar knappt vad det är (orkar inte läsa mer an tre sidor bakåt..)
    Men lycka till TS! Hoppas du får svar på dina frågor och att din man blir överraskad och nöjd!

• Lillflickan
    Maja Gräddnos skrev 2007-02-08 15:50:57 följande:
    Lillflickan:Enligt vem är det inte ok att skämta om det? Så länge man inte skämtar om ts som person utan bara kring företeelsen, så är det helt ok. Alla kan inte tycka samma saker är skojiga vet du.
    Absolut inte, men en del har faktiskt inte skämtat endast om saken.

Jag står fast vid att om man skulle skämta om det så kunde man ha gjort en ny tråd.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • tessilago

Såg du på stand up komedi igår eller Erica (TS)? Där skämtade han just om analblekning. Varför vara vit därbak?? Håller med honom.
    Haha. Skulle bara se roligt ut.

• Köttbullskola

Oj, oj, oj...måste konstatera att jag inte hänger med...tycker jag har fullt upp med att raka mig under armarna för att inte lukta svett...

• palmblad

Men herregud, hur långt ska skönhetshysterin gå?

• elin 79

men asså..vad ÄR analblekning..???

Svar på tråden Analblekning!