• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • RedMe

shit va många svar det blev i denna tråden.. erica har du hittat nånstans där du kan vända dig av allt alla har skrivit?

• Maja Gräddnos

Mutski:
    "Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? "

Jag visste inte att bry sig om sitt utseende = pyssla med sin anal. Men i den bemärkelsen har jag aldrig brytt mig, nej.

TS: Och vilka andras anusrosetter jämför du med? Vad är vackert/inte vackert på ett anus? Och vad ger det dig förutom sveda i rumpan och plånboken att veta att "här går jag med ett blekt anus som bara jag vet om och bryr mig om "(din partner brydde sig ju inte)?

Jag är alltså genuint nyfiken!

• Mutski

Lola Jämtland

Har läst igenom hela tråden samt alla dina inlägg

Vad är en Moderators uppgift???
    att sitta och garva och förlöjliga en medlem??

Bara undrar??

• Kärnan
    Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande:
    nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????
    Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål..
  • Flutterby

Lola: Men så har det ju alltid varit! "Redan de gamla grekerna" höll ju på med olika skönhetsingrepp. Egyptierna använde krossade skalbaggar o annan ohyra som smink och formade spädbarnens skallar så de blev toppiga, kinesiskorna lindade sina fötter för att de skulle bli så små som möjligt, på 40-talet(50-talet?) fanns näsformare att köpa, blekmedel för fräknar etc. etc. etc. det är väl en naturlig(eller måhända onaturlig) utveckling att skönhetsbehandlingarna blir fler och fler?

• Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande:
    Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål..
    Exakt vad är skillnaden ?
    Utseende är väl överallt på kroppen eller ?
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Lola Jämtland
    Mutski skrev 2007-02-08 16:24:07 följande:
    Lola JämtlandHar läst igenom hela tråden samt alla dina inläggVad är en Moderators uppgift???att sitta och garva och förlöjliga en medlem??Bara undrar??
    Då såg du säkert att jag redan skrivit att jag är en helt vanlig medlem oxå.
    //2007-here I come!
  • Maja Gräddnos

Lillflickan: Fast det logiska är väl någonstans att man börjar med de synliga attiraljerna först. Jag har svårt att tro att en person som funderar över analblekning inte piffar med håret, använder deo, klär sig snyggt osv osv. För mig låter det som den sista åtgärden på en redan hårt modifierad kropp.

• Mutski

Kärnan...du har rätt till din åsikt...VARFÖR bryr du dig så mycket vad Hon bleker och vad hon tycker är fint

Svar på tråden Analblekning!