Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Maja Gräddnos
Tycker inte att den komentaren vär sämre än många andra komentarer här inne.
Tänk om det tom ligger en del sanning i det
Dessutom: måste vara så bekvämt att gömma sig bakom "du är bara avundsjuk", eftersom det aldrig går att motbevisa. Jag skulle lika gärna kunnat skriva till er med motsatt hållning att "ni är bara avundsjuka för att ni själva inte har ett så naturligt blekt och snyggt anus som jag" (
)
Hmm, jag är säkert en av tusen andra som frågar och inte orkar leta svar längre bak i tråden, men VARFÖR? Vem skulle vilja titta i ditt arsle?
Namnam: Ja, för du känner ju oss andra här inne så väl eller?
LillaLulla: Hennes kille.
För mig som inte hängt med från början, vad är en analblekning??
och vad ska det vara bra för?
trodde detta var ett stort skämt ju!
Hehe, kan man bleka sitt rumphål ? Vad är det för vits ?
(Nej jag är inte avis, e nöjd med mitt rumphål. Ser det aldrig iof med tror det duger...)
"Jag skulle lika gärna kunnat skriva till er med motsatt hållning att "ni är bara avundsjuka för att ni själva inte har ett så naturligt blekt och snyggt anus som jag"
men...inte med