• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Maja Gräddnos

Lillflickan: Som jag redan skrivit så skämtade jag för att detta var en ny företeelse för mig, jag visste inte (bokstavligen) om jag skulle skratta eller gråta.

Jag skämtar inte om bröstförstoringar eller helvaxade/helrakade tjejer nej. Men dessa ämnena har gjort mig upprörda så länge att jag inte kan skratta åt det längre. För i mina ögon är det fel, det är en tung boja vi lämnar över till våra döttrar och söner genom att vi accepterar dessa trender och bidrar till att de blir vanligare.

Så, nu blev jag mitt gamla vanliga trista feminist-jag igen. Gillade du mig inte bättre när jag skrattade, egentligen?

• Kärnan
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:31:46 följande:
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande: Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus??? Det är väl utseende också ? Eller.. Jo, jag tycker nog det. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Javisst... men inte alls av samma grad. Jag menar.. vem ser ditt anus?
  • Lillflickan

Det handlar inte om för mig att folk skrattar åt saken. Jag är inte för analblekning, inte heller kirurgiska ingrepp av skönhetsskäl.

Det som upprör mig är att så många bara hoppade in och började skämta om saken.

Förvånade eller inte...

Det enda jag tänkte på är att TS kanske mår dåligt över sitt problem och så många bara skrev massa dumma kommentarer.

Och ja, jag gillar dig bättre nu

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:35:08 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:31:46 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande: Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus??? Det är väl utseende också ? Eller.. Jo, jag tycker nog det. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Javisst... men inte alls av samma grad. Jag menar.. vem ser ditt anus?
    Eftersom hon nämde att dom hade analsex så antar jag att hennes man ser.

Hur många rakar sig inte fast dom inte går utan trosor och byxor ?
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Mutski

lillflickan.....vem ser ens förstorade bröst????förmodligen samma som ser en blekta r-hål

• Elis är min kärlek

Men vad ska det vara bra för? Hur snyggt är det med blondt hår där bak?? Ser inte det lite konstigt ut om man har mörkt hår där fram och ljust där bak?! Varför inte raka av skiten istället?!

• Lola Jämtland
    Elis är min kärlek skrev 2007-02-08 16:38:58 följande:
    Men vad ska det vara bra för? Hur snyggt är det med blondt hår där bak?? Ser inte det lite konstigt ut om man har mörkt hår där fram och ljust där bak?! Varför inte raka av skiten istället?!
    Det är inte håret det gäller.
    Man bleker huden.
    //2007-here I come!
  • Marline

Elis är min kärlek: man kan bleka huden där bak. Håret rakar man nog bort.

Svar på tråden Analblekning!