Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Marvelous: Min man har inte kommenterat färgen och skulle säkert inte märka om jag gjort en blekning. Men det finns säkert killar som gör det. Sen är det nog i många fall för sin egen skull man gör det. Kanske för att känna sig fräshare och finare.
stalis
Jo det svider och bränner en hel del.
Såg på tv om "filmstjärnor" och modeller i Indien som smörjde in hela kroppen med blekmedel på salong för att bli vita och vackra.
Men, visst. Diskussionen huruvida älskande par tittar varann i rompen eller inte hör faktiskt inte hit. Det är väldigt individuellt, har jag hört.
Lola: Klart att det vore bättre att gilla sig själv precis som man är, men hade du sagt det till en tjej som ville färga håret(kemikalier där också ju), förstora/förminska brösten, operera näsan/öronen, eller något annan förändring av utseendet?
Jag sitter också o fnissar gott åt en del av inläggen här, men tycker också att TS fått enhel del tykna o trista svar.
Ok, då är det inget för mig...................ha ha
Men seriöst?
Jag trodde detta med analblekning var ett skämt
Jag måste vara hur korkad som helst. Folk gör alltså detta? Salonger erbjuder alltså detta? ![]()
Min partner har aldrig kommenterat färgen på mitt anus. Men, jag tycker själv att det är vackrare när man ser ett blekt anus än ett "vanligt". Det kan ju faktiskt vara så att vi har rätt mycket sex analt, både med det ena och det andra? Är det ingen som tänkt den tanken... Jag skäms inte för att jag vill vara fin även där, på liknande sätt som jag kör med brasiliansk vaxning. Jag skäms heller inte för att jag vill förstora brösten.
Fast jag tycker nog att ställer man en sån här fråga på ett familjeforum så kan man inte förvänta sig så många seriösa svar... Det finns säkert lämpligare forum att fråga sådant, menar inte att det är olämpligt men kanske inte relevant till att få seriösa svar iaf!!
Knutkerstin
Om man tänker på alla trådar om analsex här på Fl så är det nog ganska många som tittar varandra där bak.