• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Lola Jämtland
    Flutterby skrev 2007-02-08 16:26:05 följande:
    Lola: Men så har det ju alltid varit! "Redan de gamla grekerna" höll ju på med olika skönhetsingrepp. Egyptierna använde krossade skalbaggar o annan ohyra som smink och formade spädbarnens skallar så de blev toppiga, kinesiskorna lindade sina fötter för att de skulle bli så små som möjligt, på 40-talet(50-talet?) fanns näsformare att köpa, blekmedel för fräknar etc. etc. etc. det är väl en naturlig(eller måhända onaturlig) utveckling att skönhetsbehandlingarna blir fler och fler?
    Ja, att vilja vara vacker är en sak men just ingrepp av olika slag kommer jag aldrig att förstå mig på.....
    //2007-here I come!
  • Flutterby

Lola: Sedan kan jag hålla med om att utvecklingen inte är så positiv, med tanke på skönhetsideal, men jag förstår att det blivit så. Vi lever ju i ett mediasamhälle i dag och nya trender skapas och sprids snabbt.

• Kärnan
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande:
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus???
  • Lillflickan
    Maja Gräddnos skrev 2007-02-08 16:28:31 följande:
    Lillflickan: Fast det logiska är väl någonstans att man börjar med de synliga attiraljerna först. Jag har svårt att tro att en person som funderar över analblekning inte piffar med håret, använder deo, klär sig snyggt osv osv. För mig låter det som den sista åtgärden på en redan hårt modifierad kropp.
    Men bröstförstoringar då ? Eller vaxning/rakning...  är det också saker att skämta om för att dom inte syns ?
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Lola Jämtland
    Flutterby skrev 2007-02-08 16:29:16 följande:
    Lola: Sedan kan jag hålla med om att utvecklingen inte är så positiv, med tanke på skönhetsideal, men jag förstår att det blivit så. Vi lever ju i ett mediasamhälle i dag och nya trender skapas och sprids snabbt.
    Ja, skönhetskarusellen snurrar fortare o fortare......
    //2007-here I come!
  • junibarn76

Trist med alla som skrattar åt TS seröst ställda fråga.

Jag har själv inget behov av analblekning (tror jag, jag har faktiskt inte kollat) men jag hoppas att du hittar vad du söker!

• Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus???
    Det är väl utseende också ? Eller..

Jo, jag tycker nog det.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Knutkerstin

Äääsch... typiskt att det alltid ska bli så konstig stämning bara för att folk tycker olika.
    Vill man ha ett blekt anus, skaffar man väl det.
    Vill man skoja om det, så gör man det.

Vill man, kan man göra både och.

Svar på tråden Analblekning!