Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Marvelous (med flera): Uppenbarligen är detta inget skämt då TS sagt själv att hon ställde en seriös fråga. Sen om man tycker att det verkar kul för att man själv är helt främmande för det så finns det ingen anledning att skämta om det i den här tråden då Ts som sagt sökt efter seriösa svar. Skämta om det kan man väl göra men som jag skrev tidigare så kan man väl skapa en ny tråd där man kan skämta hur mycket man vill om det. Det många av oss menar är bara att man ska ha respekt för Ts och svara på hennes frågor eller inte svara alls (undra kan man ju givetvis göra, men att hålla det på en seriös nivå.)
Ni är inte sanna.. Det kan ju vara så att hon har väldigt väldigt mörka pigment där och då förstår jag att man inte känner sig sådär jätteläcker och vill göra något åt det för att må bra.
Ursäkta en äldre dams undran. Svider det inte av bara faaan om man ska på med en massa kemikalier i anus? Bortslösade pengar tycker jag, men blir du lyckligare så.......
Men alltså... seriöst nu! Snälla svara, brukar era män/pojkvänner kommentera FÄRGEN runt anus?! Frågade min sambo... han sa att han inte kunde ens svara på vilken färg jag har runt anus.... om jag hade gjort en anusblekning skulle han nog inte ens lägga märket till det.
Papayya: Känna sig läcker/inte läcker pga pigmentering i rumpan? *fattar ingenting* Hur ofta kollar man sig själv i rumpan egentligen? Och vílken usel partner har man inte om han/hon kommenterar ens underliv på ett nedsättande sätt? Då är det nog ett partnerbyte man ska fundera på istället för en analblekning.
Hon har ju fått seriösa svar på frågan. Också.