• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Namnam

Maja Gräddnos

Nej men alla är olika eller?

Finns så många orsaker till att tracka ner på andra....

• seafree

Jag förmodar att man vill göra en analblekning av samma orsak som man rakar benen, underlivet, under armarna, fixar näsan, opererar brösten, sminkar sig etc. pga fåfänga och att vilja känna sig snyggare och sexigare! Om man är en person som njuter av analsex så kan jag förstå om man vill bleka anus och bli "mer attraktiv" i den regionen också.

Man tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
  • På Tiden

Alltså, har det inte gått åt helvete för långt om man nu ska börja tänka på färgen på sin fisring?!

VARFÖR i hela världen har någon kommit på att man ska bleka där?!

• Maja Gräddnos

Namnam: Ja, men är det inte sista utvägen att börja skylla andra för att vara avundsjuka? På vad liksom? Skulle jag tillhöra de som tyckte silikonbröst, rakat kön och blekt anal var höjden av finess så skulle jag ju aldrig varit en av de som skämtat eller ifrågasatt eller?

• Micke Geting

Som sagt, många ägnar sig åt analsex och vill kanske känna sig snyggare och sexigare genom ett blekt anus.

• Lola Jämtland
    Micke Geting skrev 2007-02-08 16:52:27 följande:
    Beklagligt dessutom att en moderator ägnar sig åt att delta i en tråd där allting spårar ur och hamnat fullständigt offtopic mot TS fråga.
    Fortfarande så är vi moderatorer vanliga medlemmar oxå.
    //2007-here I come!
  • Allegra

Första frågan: Varför? Är det estetiskt vackrare med ett blekt anus?

Andra frågan: Gör det inte ont?

Tredje frågan: Vad är det för fel med nya underkläder eller en ny frisyr (på murran) som överraskning?

Jag är bara nyfiken.

Cake or Death?
  • Splach

jag skulle kunna tänka mej o bleka anus, om det vore så att min sambo såg det, nu har vi sex med släkt lampa, så han lär inte märka skillnaden

• Hej hej jag e jag

Hur kan ett anus vara "sexigt" ? Jag tror att allas fisringar är av en mörkare kulör, men åk till Bauhaus och köp lite klorin, det funkar nog grymt bra!

Jag ägnar mig förresten mycket åt onani, och jag skulle vilja bleka mitt ollon...nån som har erfarenhet av detta? Vill känna mig snyggare och sexigare genom ett blekt ollon...

Svar på tråden Analblekning!