Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Lola: fast vad jag tror många menar är att du som moderator ska föregå med gott exempel och "visa" vad som är ok och inte.
Maja Gräddnos
Nej, men det är inte bara du som har svarat i tråden, eller du kanske känner alla här inne på fl?
Vad jag vet så är ren avundsjuka den största orsaken till att vi kvinnor ger oss på varandra på olika sett.
Svar på lite frågor (och annat):
Ja, jag tycker att ett blekt anus är fint.
Jag vet inte om det gör ont - det var därför jag startade tråden, för att få reda på lite fakta kring själva blekningen.
Nya underkläder eller en vaxning duger bra som överraskning - också. Men det ena behöver väl inte utesluta det andra?
Och ja, min kille och även en del andra ser mer eller mindre ofta min anal, men jag tror inte att min är "brunare" än genomsnittet.
Egentligen blir jag bara orolig vart det ska sluta...Men det är lättare att skratta och skämta ut sin oro, än att vara saklig ibland. När blir anusblekning högsta mode bland 14-åringar. Det är frågan?
Nä, dax att ta tillbaka den naturliga kroppen!
Anusblekning är såååå 2005.
www.alltomtv.se/t48744.html
Gå med mig i kampen om att bevara sitt bruna, normala anus!!!!!!!
Namnam: "Vad jag vet så är ren avundsjuka den största orsaken till att vi kvinnor ger oss på varandra på olika sett. "
Själv har jag större tilltro till mina medsystrar än så.
Och nej, jag känner inte alla, men jag har heller inte påstått att någon skulle vara avundsjuk? Jag tycker dina kommentarer är förringande mot kvinnor. Så om man motsätter sig kostsamma och onödiga skönhetsingrepp då måste man ju vara avundsjuk. Kvinnor kan inte ha väl genomtänkta ståndpunkter och argument, om vi tycker till om något är det oftast för att vi är avundsjuka?
Sweetolf
Jo men om man tänker på tex att binda fötter på småflickor mm så har skönhetsidealen varit ganska illa i flera 100år, vi kommer bara på nya "idiotiska" påfund.