Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Så det var på riktigt alltså...då är det bara att beklaga!
Fy fan vilken värld vi lever i, hur skall man kunna hålla skygglappar på sin dotter resten av livet...
Du måste ha sillisar, blekt hår och nu även ett blekt anus!
Hej hej jag är jag:
Om något borde man väl tona anuset mera brunt? Jag menar, tänder man på anus är det väl just anus man vill ha, förstärkt och förbättrat?
Maja Gräddnos ja, precis! Analsex ska ju vara lite "dirty" ...ett svart anus, och b*js på snoppen! Jävlar jag går igång redan nu *ironi*
Nej men ärligt talat, blek det med klorin!
En blekt fisring måste ju vara varje killes dröm att få som "överraskning" av sin flickvän!
analblekning
shit e d verkligen nån som gör sånt trams.
haha..
d va d roligaste jag hört idag..
snakca om onödiga pengar,vem fan bryr sig om vilken färg man har i röven???
Jag tycker att vi låser den här tråden nu, dels för att jag har fått för lite uppmärksamhet för mina sarkastiska inlägg och för att den har spårat ut!
Vill TS bleka sitt anus så säger jag bara lycka till! ;)
Nä nu måste jag ta en titt på mitt anus... har ingen aning om jag är mörk eller ljus eller vad som e normalt. Ska bli intressant... spegel och ficklampa?
Herregud, visste inte ens att man KUNDE bleka sitt anus!! Men förstår inte varför jag blir förvånad heller...man kan väl göra allt nuförtiden?? (Nu lät jag som en gammal moralkärring...japp!)
Maja Gräddnos
Självklart är inte alla avundsjuka lika lite som alla har vettiga orsaker.
Men den kvinnliga avundsjukan finns i största grad och kan klä sig i många skepnader inte minst här på fl.
Att förlöjliga och anta att ts är porrskådis tycker inte jag är ok ur kvinnosyn.