Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Marvelous
Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom stängda dörrar.
En titt på anonyma inlägg under sex &... kan få många porrfilmer att blekna i jämförelse.
Vad är den stora skillnaden mellan att vilja bleka sitt anus, mot att bleka hela underlivet?
Eller tajta åt läpparna, eller förminska hålet...
Fler än vad ni tror bleker anus, och det är inte så ovanligt med det..
Namnam: Jag minns inte vem det var som frågade om ts var porrskådis, men jag tror det löd ungefär så här: Jag vet bara att porrskådisar bleker sin anal. Ts, är du porrskådis?
Det är väl inte att förlöjliga? Det är ju ganska logiskt att undra över det, frågan har farit även genom mitt huvud flera gånger med tanke på vad ts skriver.
Hej hej jag e jag
Varför måste man visa upp det?
Man kanske bara känner sig mer bekväm med sig själv.
Tex bara för att man har dina sexigaste underkläder på dig måste man inte visa det för någon, man kan bara känna sig fin ändå.
Återigen...jag är INTE porrskådis. Jag är en vanlig tjej, bara. Och apropå det där jag skrev om att inte bara min man ser min anal - jag har väl "speciella" tjejkompisar också. Ja, jag är bs. Så nu slipper ni undra.
Namnam TS skrev att hon visade upp sin anal för andra...
Känner man sig bekvämare med ett blekt anushål så fine! Tycker bara det är stört, tycker du det vore normalt om jag hade velat bleka mitt ollon?
En sak till måste jag också reda ut.
"Vem tittar där?" undrar många.
Blir ni aldrig smekte i er anal av er partner? Aldrig slickade där? Aldrig "tagna" där?
Då har ni gått miste om mycket njutning, är allt jag kan säga.
Erica27 kan du inte berätta för oss hur din bild av ett "vackert" rövhål ser ut?