• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Maja Gräddnos

Ts: Jag skulle inte vilja exponera mitt sexliv alltför mycket här, men jag kan säga att jag och min man begränsar oss inte till någon speciell region när vi leker med varandra, allt inkluderas

Vi tänder dock bägge två på omodifierade kön, och ingen av oss skulle inte gilla om den andre såg ut som en porrskådis i sängen.
    (Och dessutom blir det ju inte skönare för att huden har en annan färg? )

Hade jag på en enda punkt sett ut som Jenna Jamesson hade min make aldrig kastat en blick på mig ens.

• Hej hej jag e jag

Marvelous haha jag vågar inte skriva mer nu, blir nog bannad snart!

Jag tycker att alla rövhålsrasister måste vakna upp och inse att färgen på sin fisring inte gör en mindre värd...

• Erica27

Jag har aldrig sagt att Jenna Jameson är en förebild. Men jag vill heller inte, som så många andra, "såga" henne för hennes yrkesval. Alla människor väljer själva vad de vill jobba med, och hon har ju varit sanslöst framgångsrik. Däremot tycker jag att Miss Jameson är otroligt snygg och sexig, men för den skull är hon ingen förebild.

• Marvelous

Men hennes fisring är en förebild  ;) ?

• Erica27

Har jag aldrig sagt. Jag vet inte ens vad en fisring är för något. Däremot har hon ett vackert anus.

• Hej hej jag e jag

Erica27, favoriserar du Jenna för att hon har en ljusare kulör på sitt rövhål?

Och nej, alla väljer inte vad dom vill jobba med, många blir tvingade till att syssla med porrfilm, eller har inget val för att få ihop pengar!

Ni som sett senare bilder på Jenna vet att hon lider av anorexia eller ett grymt kokainberoende som fått henne pinnsmal...jag tycker inte att hon är vidare sexig någonstans!

Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;)

• Kärnan
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 17:46:35 följande:
    Erica27, favoriserar du Jenna för att hon har en ljusare kulör på sitt rövhål?Och nej, alla väljer inte vad dom vill jobba med, många blir tvingade till att syssla med porrfilm, eller har inget val för att få ihop pengar! Ni som sett senare bilder på Jenna vet att hon lider av anorexia eller ett grymt kokainberoende som fått henne pinnsmal...jag tycker inte att hon är vidare sexig någonstans! Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;)
    I så fall är du en lyckans ost!
  • Maja Gräddnos

Hej hej: "Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;) "

Ja, så länge det finns liv finns det hopp. Och om inte, finns det analblekning.

• SueEllen

Du har verkligen inget viktigare att fundera på än om ditt anus är ljust nog? Bryr sig verkligen din man om det?

Alex är världens sötaste unge!
Svar på tråden Analblekning!