Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Googla fram exempelvis Jenna Jameson och zooma in hennes rumpa, så får du se
*lol*
Hej hej jag e jag
Nu vet vi svaret
Finns så mycke sjuka saker vi människor ägnar oss åt och har gjort så jag blir inte förvånad över något.
Läste på aftonbladet.se för någon vecka sedan om en kvinna som dog efter att hon fått kokande olja insprutat i rumpan, skulle hjälpa mot celluliter.
Jenna Jameson, är det din idol? Kollar man in hennes tidigare filmer så ser man tydligt att hennes fisring är av en mörkare kulör, teknologin har gått frammåt! Nu besitter Jenna en blekt fisring, hon måste vara världens lyckligaste rövhålsinnehavare!
Jenna sysslar dock inte med analporr vilket är lite tråkigt...
Erica27: Nej min man har INGET där att göra med sin penis och INTE sin mun heller jag blir äcklaad av det.Jag bajsar med mitt anus och skulle aldrig tillåta något tränga in där!Aldrig....brrrrrrr
Så jag kan fortfarande inte fatta att du vill göra det,men upp till dig.Jag tycker det är märkligt beteende,men det är jag det.
Sen förstår jag int eheller varför du visar ditt arsle för vänner...ehh det är ju privat liksom...skumt...
Ts: Du skall ju ha cred iaf för att du överhuvudtaget bemödar dig att svara i tråden när du inte fått ett enda vettigt svar på din fråga!
Jag antar att Jenna Jameson är en "vanlig morsa" som hänger här på FL...
nej inte det...hon är en Porrskådis. Vilken fantastisk förebild att ha.
TS--->
Bleker du håret kring anus eller skinnet? Måste reda upp en förvirring som uppstått i mig...
celian: åjo, hon har fått en del råd o tips också.