• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Linelle

TS! det verkar som att den salong i stockholm som utförde d har stängt...

• Splach

Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..

Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar

• Cluedo

En liten fråga för en osm ionte läst hela tråden. vad sjutton är analblekning och vad gör man då? bleker man håret eller självaste rumpan?

• Hej hej jag e jag

Maja Gräddnos i framtiden kommer vi innehavare utav mörka rövhål vara en minioritet !

• Hej hej jag e jag

Cluedo man bleker sin fisring, alltså inte håret utan huden!
    Du bleker de "mörka" partiet som omringar ditt anushål!

• Kärnan
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 17:52:17 följande:
    Maja Gräddnos i framtiden kommer vi innehavare utav mörka rövhål vara en minioritet !
    ... då kanske ni blir inkvoterade i nån styrelse.
  • Marvelous
    Splach skrev 2007-02-08 17:51:42 följande:
    Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar
    Jo säkert väldigt många som kollar sitt anus i spegeln och tänker OJ vilket mörkt anus jag har och sen kletar in sig i blekmedel.
  • Plupp01

Erika27: På frågan om du kunde ge ett exempel på hur ett vackert anus såg ut svarade du Jenna J. För mig är det underförstått att du ser henne som en skönhetsförebild...men det kanske bara är hennes anus du beundrar...?  

• Erica27

Nej, jag tycker hela Jenna Jameson är jättesnygg och sexig, som jag skrev.

Svar på tråden Analblekning!