Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
TS! det verkar som att den salong i stockholm som utförde d har stängt...
Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..
Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar
En liten fråga för en osm ionte läst hela tråden. vad sjutton är analblekning och vad gör man då? bleker man håret eller självaste rumpan?
Maja Gräddnos i framtiden kommer vi innehavare utav mörka rövhål vara en minioritet !
Cluedo man bleker sin fisring, alltså inte håret utan huden!
Du bleker de "mörka" partiet som omringar ditt anushål!
Erika27: På frågan om du kunde ge ett exempel på hur ett vackert anus såg ut svarade du Jenna J. För mig är det underförstått att du ser henne som en skönhetsförebild...men det kanske bara är hennes anus du beundrar...?
Nej, jag tycker hela Jenna Jameson är jättesnygg och sexig, som jag skrev.
Alltsä ett skönhetsideal...?