Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Skönhetsideal har väl inget att göra med att jag tycker att hon är snygg???
Jo, har hört talas om fenomenet analblekning och förstår verkligen inte hur den buissnessen kan gå runt. Jag menar, det är ju skitlöjligt
.
Jag tror dom flesta här har sett porrfilm nån gång och ja vi vet att dom bleker anus där
Nu ska jag vara lite allvarlig. Det är ljupt tragiskt att vilja ändra och fixa varje liten detalj hos sig själv. "Det är synd om människorna", som August Strindberg en gång skrev.
Undrar hur många som i och med denna tråd kommer att syna sig själva i spegeln i kväll?
hahhahahaha vi garvar ihjäl oss här!!!!
Analblekning....=)=) vilket skämt!
Vem bryr sej om man e mörk el ljus runt anus , herregud!
Jag kan väl inte riktigt hålla med dig, men visst alla har vi olika smak. En del gillar helt avhårade, blekta (på alla möjliga ställen), plastiga porrskådisar och andra gillar vanliga människor.