Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
fan va kul det skulle vara att spara denna tråd i, låt oss säga 10 år och sedan läsa den igen.
Kanske ligger man dubbelvikt på golvet o håller på skrattar ihjäl sig när man läser om alla som tyckte det var KONSTIGT med analblekning
LillaLulla:
Oj då skulle nog folk ha skrattat ihjäl sej redan. För längesen.
Eftersom typ ALLT i dessa dagar handlar om att vara fin för andra
stratozia - jag skrattar ofta!
Det är synd om dig ifall du tror att allt handlar om att vara fin för en annan person. Det finns annat i livet, och med en riktig klyscha: Skönhet kommer från insidan.
Men asså ... är det sant det här, att man verkligen kan bleka sin anal?
Vem tusan bryr sig om det? Knappast en pojkvän. Fråga vilken kille som helst, han skulle ju bara skratta! ![]()
endag
precis! haha
jag har inte läst hela tråden men kom tänka på en sak som skulle vara positiv med en analblekning: Jo att ifall strömmen skulle gå hemma är det bara till att dra ner byxorna och lysa upp
Allvarligt ts?? :-O
LillaLulla:
Klart jag vet att skönhet kommer från insidan!
Dethär med analblekning. Det är ju knappast första gången något har låtit helt absurt i folks öron, för att senare vara något som många gör. T.ex pumpa upp brösten, raka blixtar av könshåret, könsoperera sig, ansiktlyfting m.m
Säger bara att analblekning kanske blir värsta innegrejjen som alla vill göra till slut. Vem vet...?
hmm undrar hur man bleker det.. jag vill själv veta det =) e nu fattar jag varför andra inte e brun där..var gör man det?