Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
stratozia - kalla mig gammalmodig, men det enda jag kan tänka mig är att blondera håret. Det gör jag trots att maken hellre skulle se att jag färgade mitt hår helsvart, jag gör det för att JAG tycker att blont är snyggt!
Jag rakar faktiskt inte könshåret heller. Gjorde det förut, men det kliade något förbannat och slutade.
Endag:
Har jävligt svårt att tro att jag skulle göra en analblekning.
Men jag säger bara: You never know
oj! Nu läser jag lite i tråden och förstår det som om det verkligen GÅR att bleka anus?
( jag måste vara hopplöst ute, för jag hade ingen anilng!)
Sonya - ja, det är värsta innegrejen ju! Själv ska jag på en konsert nu på lördag och tänkte bleka anuset litegranna tills dess, så alla kan se hur porrig jag är...
Vart är vi på väg, eller rättare sagt vart har vi hamnat? Att medlet som används är cancerframkallande är ju varningsflagg nog!
LillaLulla:
Tycker du gör lite väl mycket narr av TS nu jag...
Men men... Inte min huvudvärk iofs
Göra brunögat till ett bleköga.