Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
stratozia - jag har inte nämt ett ord om TS. Det enda jag hånar är själva fenomenet analblekning. Det får man väl?
Anmäl mig annars, vill ju inte att någon ska bli sårad!
Ha, dagens visdomsord:
Det enda man kan göra är att se brunögat i vitögat och konstatera att vi lever i en knasig värld!
LillaLulla:
Tycker du gör narr av hennes inlägg och hennes SERIÖSA fråga
Men fortsätt du. Om du tycker att det är okej
Endag skrev: Men asså ... är det sant det här, att man verkligen kan bleka sin anal?
Vem tusan bryr sig om det? Knappast en pojkvän. Fråga vilken kille som helst, han skulle ju bara skratta!
Jag kan säga dig att jag vet många killar som gillar det. Många skulle nog tycka det var skrattretande av er att sitta och håna en sådan sak. Jag personligen tycker att det är skitlöjligt att hålla på och tramsa om ämnet. Det finns så mycket man kan göra med kroppen idag men analblekning var tydligen det värsta ni hört! Jag har då hört betydligt värre saker.
Förlåt min uppriktiga okunnighet, men är det verkligen möjligt att man kan?
LOL som fan asså,jag har nog aldrig skrattat så mycket på Fl som jag gjort i denna tråden!!
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Endag:
Okej så det är okej att göra narr av hennes inlägg bara för att så många andra gör det??
Haha okej säger du det så. Riktigt bra filosofi måste jag säga.
"För mycket för att var sant?" Ett tips: Kolla upp och läs på innan du gör narr av något. Det är bara du själv som låter dum i slutändan
stratozia - men ingen har väl tvingat dig att läsa våra inlägg? Det står var och en fritt att lämna en tråd ifall ögonen börjar blöda!
LillaLulla:
"men ingen har väl tvingat dig att läsa våra inlägg?"
Oj.. Vilken orginell fras
Har inte jag rätt att debattera/diskutera som alla andra?