Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Fy skäms tjejer!
Snusk o hor ![]()
Lillflickan- Bra inlägg!
Jag blir bara så förvånad att det ska vara sån vett och etikett överallt, så håller folk på såhär. Jag tycker synd om TS som försökte....
*Penslar bananen*
Det kommer säkert vara lika "normalt" med analblekning om några år som det idag är med t ex rakade underliv. Alla gör det enbart för sin egen skull, för det är så mycket fräschare, sexlivet blir 127% bättre och allt vad det nu är.
Jag tycker att det är en tragisk utveckling och skulle verkligen önska att TS och andra skulle kunna låta bli att bli påverkade av dessa normer som bara blir mer och mer extrema i mina ögon.
Snart ska väl varenda 14-åring opera brösten och bleka blygdläpparna så att de blir härligt pärlemorsskimrande. (och nej, jag lovar jag är absolut inte avundsjuk på alla tjejer som bleker anus, blygdläppar etc, jag antar att "avundsjukeargumentet redan har dykt upp i tråden)
Ja, Lillfickan är en superklippa i den här tråden (och säkert annars också)!
Jag måste tyvärr ta på mig en del av den negativ kritik som skrivs mot vissa användare här!
Jag ber om ursäkt om jag verkat elak, blev bara så ledsen och frustrerad...känner mig kränkt, jag har ju ett mörkt anus liksom :/