Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Äh, hon får göra vad hon vill faktiskt, jag kommer ändå aldrig att se hennes nedre regioner. Jag kanske låter moraliserande men jag tycker faktiskt att det är sjukt att ingenting är heligt, f*n inte ens färgen på anus. Det är så konstigt...återigen suck!
Tro och Hopp:
Väldigt fint skrivet!
Kan inte du börja som skribent för Cafe och Slits? Jag är nämligen inte fullt så säker på att dom tycker dom du..
camillimill vaddå stenad? Om 10 år lär jag bli typ lasrad med nån cool rymdpistol...
Stening är sååååååå 1900-tal!
Tack & Lov att det finns smarta killar !!
TroOchHopp: Vettig kille. Pompompommpelipom!
TroOchHopp: Vettig kille. Pompompommpelipom!
hej hej jag är jag:
Precis vad jag ville påvisa.
Utveckling, flicka lilla!
Det är ju helt sjukt vad en liten FRÅGA kan ställa till med. Jag undrade, frågade - och fick läsa de mest groteska sakerna. Som att jag skulle göra det för att min pojkvän vill det. Han vet inte ens om att jag går i de här tankarna. Jag vet inte vilken hans reaktion blir, men jag hoppas att han kommer att tycka om det - precis som han brukar vara nöjd när jag varit hos frisören eller när jag har köpt nya, sexiga underkläder.
Jag vill dela ut ett kollektivt TACK till er som...ja, ni känner nog på er själva vilka ni är...ni som inte är TRÅNGSYNTA, FÖRDÖMANDE eller ELAKT RALJANTA.
En del av er andra skulle jag villja be dra åt helvete, men jag är alldeles för väluppfostrad för att göra det.
erica27.
Remember me?
Bravo fröken! Stå på dig.
Själv är jag på gång att trycka in silikon i brösten, och ser ingen större skillnad.