• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • träskgrodan

vi ser med spänning fram emot att få se några före och efter bilder så man kan se om det vart någon skillnad när du har genomgått behandlingen.

• LillaLulla

Erica - som jag skrev innan, ifall du känner att någon har hoppat på din person eller kallat dig dum eller dylikt så är det faktiskt fritt fram att anmäla!

Du gör vad du vill med ditt arsle. Själv skulle jag nog tänka både en och två gånger. Jag frågade innan men du har kanske inte sett frågan: Vilka följder kan en analblekning få?

• Luddvar

Stackars flickor som växer upp nu.. Ska detta bli ännu ett sjukt "måste" eller? Analblekning... Ska de behöva bleka röven för att känna sig "fräscha"? En fräsch tjej har alltså opererade bröst, rakad mus, rakade armhålor, botox lite här o där, kalle anka-läppar,  smink dygnet runt och så som grädde på moset: en blekt anal? Oj oj oj.

• Erica27

Jag uppmanar LillaLulla och flera andra att läsa det inlägg jag skrev i eftermiddags, det som startade allt det här.
    Där framgår rätt tydligt att jag INTE är en expert på området, utan att jag istället söker kunskap, tips och råd.

• Allegra

Frågan är om resultatet är bestående? Jag kan tänka mig att du kommer att behöva göra om det med jämnna mellanrum eftersom nya hudceller produceras hela tiden.

Att bleka något så känsligt är för mig ofattbart men som andra säger det är din kropp och ditt val

Cake or Death?
  • LillaLulla

Erica27 - försökte googla, hittade inga svar. Åtminstone inte på svenska... Ja, lycka till hur du nu än väljer att göra. Och hur knasigt det än låter med analblekning.

• camillimill

Luddvar:

Men vad är problemet?
    Varför hoppa på någon som är så pass modig att hon "vågar" ställa en fråga som denna utan att vara anonym?

Tänk vad folk skulle säga om dig om dom visste alla konstiga frågor du ställt här?
    Typ:
    "jag rakar mig inte under armarna eftersom jag ska gifta mig till sommaren och så gärna skulle vilja överaska min man med inbaka flätor i armhålan. Är jag normal?"

• träskgrodan

Om man funderar på att genomgå en analblekning så bör man kolla vilka bieffekter man kan drabbas av om man genomgår en sådan behandling för att slippa råka ut för en otrevlig överraskning. Jag är lite tveksam till att det skulle vara helt riskfritt då man använder kemikalier som jag har förstått det för att bleka området.

• Lillflickan

Jag måste säga att jag blir förvånad att folk fortsätter skämta massa om det, trots att TS förtydligat att det inte var det hon ville.
    Det gnälls här och där om vad man ska/får/bör skriva i trådar men det här tar f*n priset.

En fråga ställs, sen om folk tycker det är konstigt eller roligt. Skämta måste ni väl inte göra här ändå.

TS väljer väl själv vad hon tycker är fint eller inte ??
    Tänk om folk skulle springa in i alla modetrådar och skämta och stojja.

Skulle ni tycka det var okej om ni ställde en fråga och folk beter sig som en del av er faktiskt gjort ?

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
Svar på tråden Analblekning!