• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Agni

Emmies..jag har inget att jämföra med för jag e inte vig nog att se mig själv i pruppen Ja ja det var bara ett dumt skämt...Generad

Lovas mamma
  • Lilja07

Har inte läst hela tråden, men kan tyvärr inte hjälpa dig TS, Men såg en del andra trådar här på fl om detta, du kanske kan få tips där?

~~ Sanna 040415 ~~ Kotten BF 070519~~
  • Mamsie
    ALM skrev 2007-02-08 22:43:44 följande:
    men hallååååå, man blir faktiskt ännu mer brun i brunögat om man ska sola det ju. Döööh
    Och det vet DU av egen erfarenhet?  *asg*  
    ♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
  • Anin4456
    Agni skrev 2007-02-08 22:45:47 följande:
    Fast du ALM..jag tror man blir röd..inte brun...om man inte solat där tidigare förstås . V Lovas mamma
    Shit, vad det skulle svida....
    Agni skrev 2007-02-08 22:47:23 följande:
    Emmies..jag har inget att jämföra med för jag e inte vig nog att se mig själv i pruppen Ja ja det var bara ett dumt skämt... Lovas mamma
    Jag tränar för fullt nu... är du med så ser vi vem som hinner först....
    Usel på många sätt, men ändå bäst
  • ALM

Hmmm, nää Mamsie Det blir nog som Agni säger, jag kommer bränna mig rejält i stället, röd som en kräfta. Fast det är ju klart, bra signalljus om man vill hitta rätt. Fast inget för mig då, det hålet är endast uthål på mig. Jag skippar solningen och fortsätter som vanligt...fiser och är glad

• Agni

Jag ser bara till halva mutt hålet ...böjer, böjer, böjer...DET GÅR INTE Ser du in i pruppen Anin????

Lovas mamma
  • Anin4456
    ALM skrev 2007-02-08 22:52:39 följande:
    Hmmm, nää Mamsie Det blir nog som Agni säger, jag kommer bränna mig rejält i stället, röd som en kräfta. Fast det är ju klart, bra signalljus om man vill hitta rätt. Fast inget för mig då, det hålet är endast uthål på mig. Jag skippar solningen och fortsätter som vanligt...fiser och är glad
  • Anin4456
    Agni skrev 2007-02-08 22:53:30 följande:
    Jag ser bara till halva mutt hålet ...böjer, böjer, böjer...DET GÅR INTE Ser du in i pruppen Anin???? Lovas mamma
    svarar på det i den nya tråden...
Svar på tråden Analblekning!