Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
det jag tycker är konstigt är att ingen moderator reagerar på vissa inlägg här inne ![]()
Jag har anmält en massa men bara en blev godkännd o "tillsagd" men inläggets plockades inte bort ,det är det jag är mest upprörd över ![]()
Forumregel nummer 3
3. Att man inte håller sig till ämnet.
Meddelanden ska vara relevanta för den diskussion de postas i, med andra ord riskerar ett meddelande, hur välformulerat det än är, att bli borttaget ifall det skickas till fel plats. Om ni råkar posta ett inlägg i fel forum, posta INTE om det igen, kontakta då istället oss så flyttar vi det. Dåligt formulerade meddelanden eller inlägg som skapar negativt uppseende och uppenbarligen inte hör till intresseområdet för Familjeliv riskerar också att tas bort.
Tycker nog isånafall att nästan allt i hela tråden ska tas bort.
Hoppas nog den försvinner. Ts fick nog bara ett eller två vettiga svar härifrån.
Det här var ju helt sjukt, vilka för jä_liga människor det finns på FL. Fruktansvärt elaka. Riktigt dåligt att inte ngn moderator reagerat...
Enligt resultatet i www.familjeliv.se/Forum-5-172/m17210365.html så är det
24 som har blekt skitan, och 27 som funderar på det.
Någon av alla dom borde väl komma hit o prata lite allvar med oss andra stackars oblekta ostajjlade pluffsiga barnatrötta morsor som inte fattar grejen liksom?!
Det finns ingen anledning att spekulera i huruvida moderatorerna reagerar eller inte.
Vi tar hand om anmälda inlägg i denna tråd på samma sätt som i alla andra.
/Moderator
Jag tyckte denna tråd var askalas rolig och fick mej att skratta som bara den i dag,hehehehhe
seham o mamsie o alla ni andra som kommer med vansinniga uttalanden.
!!!
Hallå, Vakna!
!!!
Skitsamma om ni anser er roade av tråden. Någon använde faktiskt detta forum för att ställa en privat fråga; för att få råd, tips från likasinnade. Det hade ALDRIG accepterats att jag rusade in i tex en änglatråd eller liknande av känslig variant och garvat åt deras förtvivlan, frågan eller uppgivenhet.
Roat mig på deras bekostnad, bara för att jag tex råkade tycka att det va roligt att deras barn blev cp-skadad vid förlossningen.
"Dom ser ju så roliga ut! Ha Ha Ha. Kan vi inte alla leka sandlåda här inne i denna tråd och riktigt göra narr av mamman som skrev tråden från första början. Riktigt få henne att känna sig dum för att hon blottade sig"
NÄ FY F*N, säger jag bara.
Vissa kan bara inte vara på riktigt.
Respekt. Det fattas er! Beklämmande. Och ni ska vara mammor och goda förebilder för eventuella barn. Huuu..