• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • LillaLulla

ProudWoman - ingenstans har jag skrattat åt eller hånat TS. Det jag hånar är själva fenomenet analblekning - tänk vad smart av analblekningsuppfinnarna att tuta i kvinnor att det är fult att ha en brun anal! Det tåls att hånas. Men ifall jag i något inlägg inte har skiljt på sak och person så är du så välkommen att anmäla. Bara att trycka på lilla handen till höger i inlägget.

• Stratto

LillaLulla:

Varför säger du att det baaara är att anmääla om man ifrågasätter vad du skriver??
    Jösses..

• petityoplait

jag har suttit och försökt ta TS fråga seriös men jag kan verkligen inte förstå vad ett blekt anus skulle göra för skillnad??? sen vad är det man bleker håret? skinnet eller vad???
    jag förstår mig inte på detta fenomen men kanske om 20 år så gör alla det vem vet.
    Hoppas TS hittar vad hon söker och att den som ska få en överraskning bli nöjd

Men en man ser dom verkligen skillnad?? min man ser ju oftast inte ens om jag bytt sängkläder, klippt mig, nya kläder osv ...

• frappant

Många undrar "varför man ska bleka analen; man tittar ju sig inte precis i skitan?"
    Hmm. Ok, varför rakar folk musen (hela eller bara bikinirakning) då? Jag brukar iaf inte kolla direkt ingående på min fitta? (Men jag rakar mig för att känna mig fräsch. Och för min pojkväns skull.

• ciccielv

kanske porrnissarna bleker rumpen för att det ska fint ut i bild...jag bryr mig inte hur mitt rumphål ser ut,den används bara till en sak

• nilla85

tindragabriellasmamma: man bleker det med väteperoxid (tror ja) o ja har ingen anig om hur ja nu kan veta det..

• aselna

Det verkar som om detta blev lustiga tråden istället för att svara på en seriös fråga, det är fult att göra narr av andra, det vet ni väl, var tog de vuxna människorna vägen här? trist att läsa, tycker man det verkar konstigt att bleka analen, kan man hålla kommentarerna för sig själv, det är min åsikt iallafall....

• Håll min hand

Men vad alla drar Out of topic.. TS undrar var man kan göra det och alla börjar ifrågasätta.. herregud!
    TS: jag har tyvärr ingen aning..

• Endag
    Stratto skrev 2007-02-08 18:57:08 följande:
    Endag:Okej så det är okej att göra narr av hennes inlägg bara för att så många andra gör det??Haha okej säger du det så. Riktigt bra filosofi måste jag säga."För mycket för att var sant?" Ett tips: Kolla upp och läs på innan du gör narr av något. Det är bara du själv som låter dum i slutändan
    Ok, om det bara är jag själv som låter dum i slutändan så bjuder jag på det
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
Svar på tråden Analblekning!