• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • emmies

men för guds skull.. om ts vill bleka sitt arsle (vad kul det lät ) ) så får hon väl göra det?! hon hade nog hoppats på att någon annan hade gjort det med själv är jag inte intresserad utav det, är rätt mätt på porrindustins små knep..

Luddvar skrev--> Stackars flickor som växer upp nu.. Ska detta bli ännu ett sjukt "måste" eller? Analblekning... Ska de behöva bleka röven för att känna sig "fräscha"? En fräsch tjej har alltså opererade bröst, rakad mus, rakade armhålor, botox lite här o där, kalle anka-läppar, smink dygnet runt och så som grädde på moset: en blekt anal? Oj oj oj.

Luddvar:Då är jag alltså "fräsch" för att jag rakar benen, armhålor och "mus"?! botox och kalle-anka läppar har jag inte.. men dock ett par jädrans snygga sillisar!!!

// emmie en stolt och fräsch tjej

• Anin4456

Hmmm..... analblekning.....
    Jag har inte läst igenom hela tråden, men det kan ju vara rätt smart om det finns om man nu känner för att göra det....

Det är ju inget som man kan bleka med hjälp av solen iaf....

Usel på många sätt, men ändå bäst
  • FlikkanZombie

En fundering, blir man inte brun igen efter att man har bajjat Förvånad Flört
    Plus att jag själv har ju lite päls därbak, är nog inte så fint med vitt hår som hänger, så då måste jag raka mig också..och nu blev det jobbigt.

• Flisan83

Jag måste säga att jag aldrig hört talas om analblekning!!!
    Visst, TS är jätte allvarlig men eftersom jag aldrig hört talas om det så...

skrattar jag så jag gråter...det var länge sedan jag skrattade så här mycket...alla dessa "omogna/barnsliga" inlägg  

Tyvärr TS, kan inte hjälpa dig!

• Luddvar
    camillimill skrev 2007-02-08 21:54:16 följande:
    Luddvar:Men vad är problemet?Varför hoppa på någon som är så pass modig att hon "vågar" ställa en fråga som denna utan att vara anonym?Tänk vad folk skulle säga om dig om dom visste alla konstiga frågor du ställt här? Typ: "jag rakar mig inte under armarna eftersom jag ska gifta mig till sommaren och så gärna skulle vilja överaska min man med inbaka flätor i armhålan. Är jag normal?"
    Jaa du, ställde jag en sån fråga som du föreslår så skulle jag nog räkna med att folk reagerar. Hon hade för övrigt inte behövt vara så modig. Hon kunde googlat fram en adress precis lika lätt som nån annan. Hoppa på? Populärt ord här påFL...
  • Umbra

men vad är det för nåt? fattar inte...

• Luddvar
    emmies skrev 2007-02-08 22:14:44 följande:
    men för guds skull.. om ts vill bleka sitt arsle (vad kul det lät ) ) så får hon väl göra det?! hon hade nog hoppats på att någon annan hade gjort det med själv är jag inte intresserad utav det, är rätt mätt på porrindustins små knep..Luddvar skrev--> Stackars flickor som växer upp nu.. Ska detta bli ännu ett sjukt "måste" eller? Analblekning... Ska de behöva bleka röven för att känna sig "fräscha"? En fräsch tjej har alltså opererade bröst, rakad mus, rakade armhålor, botox lite här o där, kalle anka-läppar, smink dygnet runt och så som grädde på moset: en blekt anal? Oj oj oj.Luddvar:Då är jag alltså "fräsch" för att jag rakar benen, armhålor och "mus"?! botox och kalle-anka läppar har jag inte.. men dock ett par jädrans snygga sillisar!!!// emmie en stolt och fräsch tjej
    Så fick du det sagt. Och nej, jag är inte avundsjuk   
  • the Duke of Vandals

Aningen historielöst att kritisera tendensen att förbättra (?) sin kropp genom ingrepp då människan bakåt i tiden har sysslat med just detta under väldigt väldigt lång tid. Exempel finns hos urinvånare på samtliga kontinenter - självstympning för att markera rang i hierarkin, förlängning av halsarna med metallringar, uttänjning av kroppsdelar som t.ex. öron/läppar/näsborrar, ristning, piercing, amputeringar - allt är redan gjort och det för många tusen år sedan. Så vitt vi vet bottnar idén om självförbättring psykologiskt i ett behov av att passa in, bli accepterad eller omtyckt.
    Då vi antagligen inte kritiserar urinvånare för att försöka leva upp till de sexualiserade krav som vårt konsumtionsinriktade samhälle ställer upp så bör vi kanske heller inte göra det här och nu?
    Som ju påpekats tidigare faller kanske hela moralpredikningstanken ut just eftersom den som bleker sin anal inte har ett behov av att passa in hos, eller bli accepterad och omtyckt av den som reagerar MOT det?

Och seriöst talat; alla idéer som rimmar med tanken om att "världen är så hemsk", "vart är vi påväg", eller min personliga favorit: "vilken värld skall mina barn nu tvingas att växa upp i!?" är hemskt onödiga, för om dina barn växer upp med dina inskränkta värderingar som grund för sitt liv är det nog hyffsat kört för dem ändå...

• Lillflickan
    Luddvar skrev 2007-02-08 22:32:23 följande:
    camillimill skrev 2007-02-08 21:54:16 följande: Luddvar:Men vad är problemet?Varför hoppa på någon som är så pass modig att hon "vågar" ställa en fråga som denna utan att vara anonym?Tänk vad folk skulle säga om dig om dom visste alla konstiga frågor du ställt här? Typ: "jag rakar mig inte under armarna eftersom jag ska gifta mig till sommaren och så gärna skulle vilja överaska min man med inbaka flätor i armhålan. Är jag normal?" Jaa du, ställde jag en sån fråga som du föreslår så skulle jag nog räkna med att folk reagerar. Hon hade för övrigt inte behövt vara så modig. Hon kunde googlat fram en adress precis lika lätt som nån annan. Hoppa på? Populärt ord här påFL...
    Men hon ville ju veta om någon pris och om folk blev nöjda.
    Allt står inte på google.
    Visst, allt finns inte på FL heller, men bra mycket iallafall.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
Svar på tråden Analblekning!