• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Marline

Ostkustens pärla: Jag tror nog att det är VÄLDIGT många som visat sitt "stjärthål" för sin partner. Det är ju ganska lätt hänt då man har sex. Och vissa kanske vill "fokusera på färgen på sitt stjärthål". Det är väl inget konstigt med det. Alla är vi olika!

• MartinStenskog

Nu verkar hon ju klara sig rätt bra själv. Fast analblekning? Nåja, nu går folk omkring med en massa metallskrot i ansiktet, så varför inte. Andra skär sig på armarna. Rätt spexit det också tycker jag, jag menar vad gör inte en del för lite uppmärksamhet?

Fast visst, skratta med ni. Eller som någon sa, att det är lätt att hänga på. I drevet kan man kanske tillägga. Ja, knuffa lite du också på tjocka Emma, det är ju inte illa ment och andra gör det. Sånt har ett namn, och det kanske de flesa av er känner till, möjligen till och med moderatorer. Och nästa gång kanske det inte är Erica som skriver.

• Hej hej jag e jag

Endag du är ett geni! Så kan man stå och ladda röven med en ficklampa innan, jävlar vad coolt det hade varit med ett självlysande anus...

• emma brolin

MartinStenskog: Så du tycker jag är tjock?

Förlåt, kunde inte låta bli

• camillimill

Hörrni flickor små.
    Blekning av röven är inget jag är speciellt insatt i, eller ens intresserad av. Av förståliga skäl, kan tänkas.

Dock räcker det med att ni sätter på första bästa porrfilm tillverkad efter år 2000 och ni kommer med största sannorlikhet att finna att större delen av de kvinnliga stjärnorna blekt huden kring anus (fy FAN vilket knepigt ord... )

Var tror ni hysterin kring brösten började, om inte där, i porrträsket? Ett ideal föds alltid någonstans, och när ni är 80 år och sitter på hemmet, kommer ni att med darrande stämma konstatera vilket förfall vi lever i, och att "dagens ungdom" sysselsätter sig med diverse skumma grejer.

Ni kommer att säga att "på min tid, då va det minsann ingen vanlig svensson som färgade rövhålet! Näheni!"

Era barnbarn kommer att kontra med att "men mormor!! På er tid (stenåldern) så hade ju folk inte ens silikon!! Hallå! Du förstår dig bara inte på det där med rövhålsfärgning, du lever i en helt annan tid.. "

• MartinStenskog

Hej Emma!

Visst är du tjock! Är det inte rätt kul när byxorna inte riktigt passar utan det blir liksom veck på baksidan av låren?

• Endag
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 20:55:13 följande:
    MartinStenskog är du en stolt innehavare utav ett ljust anus?
    Aha.
    Vart gjorde du det?
    Vad kostade det?
    Du kanske har svaren, och så har du suttit och hållt tyst om det *ajabajja*
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • emma brolin

MartinStenskog: Du menar alltså att detta inte är modernt? Får sluta handla kläder på barnavdelningen då..

Svar på tråden Analblekning!