• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Lillflickan
    Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande:
    Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga!
    Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • emmies

agni: använd en spegel så slipper du knäcka ryggn

• Agni

Jag har ingen..ska nog gå och väcka sambon och be han granska...springer till den andra tråden

Lovas mamma
  • emmies

Tycker det är oerhört barnsligt av vuxna människor att roa sig på andras bekostnad, för att denne önskar tips om en sak som inte faller er i smaken!

här är det lekskola och mobbing på lekskolenivå // emmie

• AbsoluteCilla
    emmies skrev 2007-02-08 23:04:07 följande:
    Tycker det är oerhört barnsligt av vuxna människor att roa sig på andras bekostnad, för att denne önskar tips om en sak som inte faller er i smaken!här är det lekskola och mobbing på lekskolenivå // emmie
    håller verkligen med.. fy vad jävliga människor det finns
  • Flisan83
    Lillflickan skrev 2007-02-08 22:56:16 följande:
    Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande: Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga! Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥

Nej absolut inte! Men samtidigt måste man kunna ta detta eftersom det är ett öppet forum. Jag önskar henne all lycka.

• Lillflickan
    Flisan83 skrev 2007-02-08 23:09:07 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 22:56:16 följande: Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande: Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga! Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥ Nej absolut inte! Men samtidigt måste man kunna ta detta eftersom det är ett öppet forum. Jag önskar henne all lycka.
    Visst är det öppet, men i hur många andra trådar händer det som faktiskt hänt idag. Ts har blivit kallad porrskådis, blivit allmänt utskrattad av en mängd människor, förlöjligad...

För mig är en sån sak INTE acceptabel.
    Hon ville veta en sak, på samma sätt som folk inne på förälder undrar vilken nappflaska som är bäst. Ingen hånar väl dom.

Det talas om vett och etikett lite här och var på FL, men hur många följer det när det dyker upp nåt som dom tycker var roligt.
    herregud, skratta åt det... men inte rakt i ansiktet på TS.

Jag skrattar dagligen åt saker jag läser här, men jag måste inte hacka ner på folk för det.

Öppet forum eller inte liksom...
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Flisan83
    Lillflickan skrev 2007-02-08 23:16:50 följande:
    Flisan83 skrev 2007-02-08 23:09:07 följande: Lillflickan skrev 2007-02-08 22:56:16 följande: Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande: Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga! Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥ Nej absolut inte! Men samtidigt måste man kunna ta detta eftersom det är ett öppet forum. Jag önskar henne all lycka.Visst är det öppet, men i hur många andra trådar händer det som faktiskt hänt idag. Ts har blivit kallad porrskådis, blivit allmänt utskrattad av en mängd människor, förlöjligad... För mig är en sån sak INTE acceptabel. Hon ville veta en sak, på samma sätt som folk inne på förälder undrar vilken nappflaska som är bäst. Ingen hånar väl dom. Det talas om vett och etikett lite här och var på FL, men hur många följer det när det dyker upp nåt som dom tycker var roligt. herregud, skratta åt det... men inte rakt i ansiktet på TS. Jag skrattar dagligen åt saker jag läser här, men jag måste inte hacka ner på folk för det. Öppet forum eller inte liksom... ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥

Det håller jag med om till fullo. Många har gått över gränsen idag! Det får inte bli personangrepp...

Men, jag har aldrig hört talas om fenomenet och hade nog inte behövt höra det heller.

• Mamsie

Skuttar över till www.familjeliv.se/Forum-5-172/m17210365.html istället... 
    ...
    eftersom jag är så dum och okänslig och egentligen bara är en sån som bara är AVUNDSJUK på alla dygnetruntsminkade überstajjlade dockorna som min man SÄÄÄKERT tittar efter och önskar att han hade istället...
    *asg*

♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
Svar på tråden Analblekning!