Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
agni: använd en spegel så slipper du knäcka ryggn
Jag har ingen..ska nog gå och väcka sambon och be han granska...springer till den andra tråden ![]()
ja gör det..
Tycker det är oerhört barnsligt av vuxna människor att roa sig på andras bekostnad, för att denne önskar tips om en sak som inte faller er i smaken!
här är det lekskola och mobbing på lekskolenivå // emmie
Nej absolut inte! Men samtidigt måste man kunna ta detta eftersom det är ett öppet forum. Jag önskar henne all lycka.
Det håller jag med om till fullo. Många har gått över gränsen idag! Det får inte bli personangrepp...
Men, jag har aldrig hört talas om fenomenet och hade nog inte behövt höra det heller.
Skuttar över till www.familjeliv.se/Forum-5-172/m17210365.html istället...
...
eftersom jag är så dum och okänslig och egentligen bara är en sån som bara är AVUNDSJUK på alla dygnetruntsminkade überstajjlade dockorna som min man SÄÄÄKERT tittar efter och önskar att han hade istället...
*asg*