Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
"hejhej här är jag"
hmm. Vänta du bara..
Släng ur dig samma kommentar om tio år och du blir stenad..
Phu! Nu har jag läst hela tråden och fnissat lite åt en del svar. Jag hade inte heller hört talas om fenomenet...
TS: Det verkar som du får beställa den där krämen några länkade till om salongen i Stockholm har stängt. Då blir det ganska billigt också, bara 70 kr och den räcker säkert till fler behandlingar!
Erica27: De kanske garvar hysteriskt för att de börjar fundera om deras män skulle vilja att de gjorde det och då blir de plötsligt nervösa..men nu kommer alla at tsäga NEEEEJJ skulle inte tro det,skulle aldrig komma på fråga
Vänta får du se
Måste ju fråga dig TS: Du måste ju haft sanslöst många besökare idag!
Sunshine78: Det är mycket möjligt att du har rätt. Det är nog många som har män som tycker blekt och rakat anus men inte skulle våga säga det till sin partner som är så främmande för han/hon. Om partnern skulle fråga en fråga då man visste vilket svar han/hon ville ha skulle nog många också svara det han/hon ville höra. Tyvärr.
Att folk alltid ska tro att reaktioner som dessa handlar om nervositet, osäkerhet och att man är avundsjuk!
Jag vet hur jag ser ut, jag vet vad jag har och jag vill inte ha det någon annan har...
Helt ärligt så kan jag säga att min sambo skulle tycka att han inte alls kände mig om jag blekte mitt anus. Någon måtta får det ju vara på fåfängan!
analblekning kommer säkert att vara ett kriterie för att komma med i paradise hotell nästa säsong
åhh vilka trångsinta människor..
Varför hoppa på någon med svinlång moralpinne som bara efterlyste ett tips?
nilla85
Klart att det kommer att vara det! Säkert är det så att hälften av de intressanta och väldigt intelligenta personerna som var med förra gången har blekt sitt anus...
Men vad är det här?
Tjejer då!! ( vissa i alla fall ) tror ni verkligen att vi killar vill att ni ska göra det?
Detta blir något att samtala med killkompisarna om, har svårt för att tro att dom skulle vilja att tjejen/frugan skulle behöva göra detta för deras skull.
Älska er kropp så som den är!