• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Agni

Hahahahahahahahahahahahahahaha
    Herregud...jag är en sån där som känner mig fräschare när jag e rakad..vilket jag alltid är..men måste man börja bleka skitan nu oxå...jisses som att jobbet med hyvel inte var nog

Jadu TS...hade aldrig hört om det förut...men lycka till..och hoppas gubben blir nöjd

Lovas mamma
  • Lillflickan
    En fråga:

Ni som fortfarande skämtar, tycker ni att ni är rebelliska ? Roliga ?
    Eller har ni bara inte fattat att denna tråden INTE ligger i sandlådan ?
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Luddvar
    the Duke of Vandals skrev 2007-02-08 22:35:29 följande:
    Aningen historielöst att kritisera tendensen att förbättra (?) sin kropp genom ingrepp då människan bakåt i tiden har sysslat med just detta under väldigt väldigt lång tid. Exempel finns hos urinvånare på samtliga kontinenter - självstympning för att markera rang i hierarkin, förlängning av halsarna med metallringar, uttänjning av kroppsdelar som t.ex. öron/läppar/näsborrar, ristning, piercing, amputeringar - allt är redan gjort och det för många tusen år sedan. Så vitt vi vet bottnar idén om självförbättring psykologiskt i ett behov av att passa in, bli accepterad eller omtyckt. Då vi antagligen inte kritiserar urinvånare för att försöka leva upp till de sexualiserade krav som vårt konsumtionsinriktade samhälle ställer upp så bör vi kanske heller inte göra det här och nu?Som ju påpekats tidigare faller kanske hela moralpredikningstanken ut just eftersom den som bleker sin anal inte har ett behov av att passa in hos, eller bli accepterad och omtyckt av den som reagerar MOT det?Och seriöst talat; alla idéer som rimmar med tanken om att "världen är så hemsk", "vart är vi påväg", eller min personliga favorit: "vilken värld skall mina barn nu tvingas att växa upp i!?" är hemskt onödiga, för om dina barn växer upp med dina inskränkta värderingar som grund för sitt liv är det nog hyffsat kört för dem ändå...
    Ja, då var det bara analblekning kvar att prova...
  • Agni
    Anin4456 skrev 2007-02-08 22:25:47 följande:
    Hmmm..... analblekning..... Jag har inte läst igenom hela tråden, men det kan ju vara rätt smart om det finns om man nu känner för att göra det.... Det är ju inget som man kan bleka med hjälp av solen iaf.... Usel på många sätt, men ändå bäst
    Kan man inte prova med tandpetare mellan skinkorna då mär man solar på mage 
    Lovas mamma
  • Anin4456
    Agni skrev 2007-02-08 22:37:31 följande:
    Anin4456 skrev 2007-02-08 22:25:47 följande: Hmmm..... analblekning..... Jag har inte läst igenom hela tråden, men det kan ju vara rätt smart om det finns om man nu känner för att göra det.... Det är ju inget som man kan bleka med hjälp av solen iaf.... Usel på många sätt, men ändå bäst Kan man inte prova med tandpetare mellan skinkorna då mär man solar på mage  Lovas mamma
    ja det var ju en ide men är det inte bättre att koma på en stol modell som man kan stå på huvudet i utan problem...
    Usel på många sätt, men ändå bäst
  • orzia1
    Lillflickan skrev 2007-02-08 22:36:41 följande:
    En fråga: Ni som fortfarande skämtar, tycker ni att ni är rebelliska ? Roliga ? Eller har ni bara inte fattat att denna tråden INTE ligger i sandlådan ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Undrar detsamma
    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • ALM

men hallååååå, man blir faktiskt ännu mer brun i brunögat om man ska sola det ju. Döööh

• Agni

Ja ja men håret bleks ju alle fall hhahahahahaha

Lovas mamma
  • emmies

Agni: prova och se! ditt arsle skulle förmodligen bara bli brunare..

• Agni

Fast du ALM..jag tror man blir röd..inte brun...om man inte solat där tidigare förstås . V

Lovas mamma
Svar på tråden Analblekning!