Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Har inte den blekaste
aning om hur ja ser ut i analen. Men efter detta måste man ju nästan kolla efter.
Alltså seriöst, kanske lite udda men om man vill så varför inte, finns de ingen här inne som kan svara på TS!?!
Hihi vilken rolig tråd det här va!!
Köp klorin på Bauhaus istället extrapris nu 2 för 1; "Blek två rövar till priset av en!"
"Hörde att analblekning är det senaste i USA Undrar hur man gör ett bra julklappsrim på det om man ska ge bort en sådan.
Nu kan du snart matcha din vita string genom att vitifiera din lilla muskelring"...hahahahahahahaha
Jag spanade in mitt arselhål idag och detta är inte något jag vill rekommendera till folk...
Jag har gått in i en depression nu när jag till min fasa upptäckte hur mörk nyans på fisringen jag hade!
Sen kom jag på att en frisering där bak skulle sitta fint, vågar man sig på pottfrilla, page eller varför inte snagga sig? Nån som har några tips?
Blev tipsad om en tråd i självaste skönhetsämnet!
Och vad hittar jag? Guldgruvan! Det mest konstiga. Jag menar, vad är väl lite blekmedel i bajen mot att stoppa plast i tuttarna?
Och vad hittar jag, om inte en moderator. Hej, Lola! Kul att vara oavlönad arbetskraft? Fast inte så länge till kanske. Jag undrar om du rakar benen. För i sådana fall tänkte jag att vi kanske kunde skratta lite åt fenomenet. Inte åt dig alltså, möjligen med dig, men framför allt åt fenomenet. Så berätta nu om du gör det så vi kan göra oss lite löjliga över det!
vet inte varför men när jag tänker analblekning tänker ja michael jackson
TS
Det finns ställe i Köpenhamn som man kan göra detta på.