• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Åh vad avis jag är Johanna!
    Gick det att se hela bebisen eller? Jag vill oxå se mitt pyre!

Har inte tagit någon mer siesta idag än när jag sov mellan 8-9 imorse.
    KÄnner mig inte så trött ändå men jag antar att det kommer ikväll. Fundersam

Nä, nu ska här lagas middag. Vilket jäkla väder vi fick! Det kommer ju snö!

Kram på er!

• Emmajohanna

Ang, skatten...... Bra idé !!!!
    Jag vill ju inte heller att dom drar för lite... ringer man bara och säger till då ?
    Hellre får lite mindre än att få betala tillbaks sen.,.....

Lepa : Miami Ink.... har sett det några gånger nu och jösses vilken dålig serie... Men ändå så kunde jag inte sluta titta.... Man blir fast...

*** med bebis i magen, v 38***
  • Emmajohanna

Det gick inte att se hela bebis på en gång... Man fick se huvudet för sig, kroppen för sig och benen för sig...
    Och inte såg vi någon snopp inte..... Inte för att vi kollade....
    bebis låg och öppnade och stängde munnen hela tiden, man såg det jätte tydligt.

Ha en härlig kväll Mandel, i snön !!!!!

• Emmajohanna

Och ni andra med såklart...
    hej svejs.,

• Tess82

Skönt att det såg bra ut EJ, vill ju också se min bebis. Kanske får göra det också om inte bm känner hur den ligger på måndag.

Bara att ringa fk 0771-526 526 så får du själv välja hur många procent de ska dra, så gjorde jag i alla fall.

Här kom det bara snö imorse, sen regn och sen tittade solen fram en kort stund men nu regnar det igen.

Håller också på med mat, har en paj i ugnen som snart är klar. Ingen sambo som har hittat hem efter jobbet än men han får väl äta när han kommer, orkade inte vänta längre med maten, åt bara gröt till lunch så nu är jag hungrig.

Trevlig kväll tjejer!!

Bf 10e Maj
  • Tess82

Såg precis på webbisar att ett par från min föräldragrupp fick sina tvillingar i lördags. Vi var ju på sista träffen i fredags eftermiddag och de var födda lördag kväll.

Fick ett litet lån av min pappa så jag skulle kunna åka och köpa skötbordet och grejerna imorgon men jag vet ju inte om bilen går. Måste höra med gubben om han orkar kolla upp den idag, annars måste han göra det imorgon så jag kan åka på lördag. Måste ju ha något att pyssla med om han ska vara borta hela dagen då. Han ska på bilutställning då så han har fullt upp med att få ihop den andra bilen som han ska åka i dit, har knappt sett honom denna vecka men så är det ibland när man har en sambo vars största intresse är bilar. Är glad att vi har garage på gården nu, förut hade han en mil till garaget så då sågs vi ju ännu mindre ibland.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Alla hemma/inte på BB idag?

Så var då ännu en arbetsvecka till ända o så även snart en till graviditetsvecka.8 dagar kvar och det känns som om jag kan gå av på mitten av otålighet. Jag började bli otålig och på dåligt humör igår kväll, tror ni det är ett symptom?

Nä, nu är det frukost!
    Godmorgon!

• Lepa

Godmorning, ängtligen fredag...alltså veckorna bara flyger iväg fast ändå inte!

13 dgr kvar för mig ;)

Idag ska det nog städas lite och om det inte blåser lika mycket som igår så måste jag gå ut o gå lite!

• Tess82

Godmorgon!

Precis efter att jag skrivit sista inlägget igår så var sambon ut och testade bilen och den gick helt normalt. Var nog bara jag som hade lite otur och hade åkt för kort för att bilen skulle bli varm i kombination med att det var regn och blött. Tror inte våran bil tycker om att vara kall och våt . Skönt att det inte var nåt fel på den i alla fall.

8 dagar kvar Mandel, förstår att du börjar bli otålig. Men nu kan det ju sätta igång när som helst. Tycker att det börjar bli spännande här nu, vem blir först?

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Tess, ja vem tycker om att vara kall och våt?
    Jag tycker det är hemskt frustrerande att inte veta när det tänker sätta igång. Huu, vad less man blir på att vänta.
    Jag målade iaf naglarna igår kväll ifall det sätter igång så har jag iaf målade naglar. Kanske ska börja sminka mig lite varje dag så man är åtminstone har lite ögonbryn och ögonfransar ifall det sätter fart!

Samma här Lepa! Här snöar det lite nu men om det blir lite torrare ute under dagen så ska jag minsann trotsa vädret så jag får frisk luft och bebisen får hasa ännu längre ner i bäckenet!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3