• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Jag ska nog ut och åka lite bil istället, om jag får tag på tjejen som hade annonsen och hon är hemma. Kanske bilen blir glad om den får ut på en lite längre tur och bli ordentligt varm .

Smink tror jag inte att jag bryr mig om inför förlossningen, brukar använda vattenlöslig maskara och det är nog ingen hit under en förlossning .

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Tess jag brukar inte sminka mig sådär till vardags men jag tänker just att jag vill ha något att förbereda mig med. Väskan är packad, naglarna är målade och nu vill jag att bebisen kommer!

• Lepa

Tess, skönt med bilen.

Ja, undrar vem det är som får bebbe först...blir oxå frustrerad över att man inte vet när det sätter igång. Man får ju ingen förvarning heller ju!

Har iallafall fixat mina ben, epilerat dom så nu växer det inte hår på ett tag där iallafall. Ska fixa mig en hemma ansikts behandling för jag kan inte gå till salongen för jag kan inte ligga på rygg i 1 timme.

• Mandelnougat

HOppas du får tag på tjejen Tess! Själv vill jag åka på IKea men det vette 17 om någon vill ge sig ut i det här vädret med mig. (Är inte sugen att ta bussen) Tänkte småhandla för pengar som jag inte har (dvs norpa någon hundring från sparande och köpa lite handdukar och äta lunch). Men men, det blir väl en till hemmadag förstår jag. *suck!*

• Mandelnougat

Lepa, jag har oxå sparat mitt presentkort till efter förlossningen. Ska riktigt njuta av att kunna ligga på rygg och bara få en massa gegga i ansiktet!

• Lepa

ah, här blir det en hemma dag med. sambon tar bilen till jobbet varje dag nu istället för cykeln så han hinner hem...det tar för honom 10 min med cykel o 5 min med bil hem. har ca 10-15 min med bil till BB, beroende på vad det är för tid på dagen. men han är så söt för han vill va hemma med mig när värkarna har satt igång...

• Lepa

Mandel, japp det blir ansiktsbehandling o klippning efter bebben anlänt. ska vara en riktig fräsch sommar mamma...hahahha - not!!! det blir nog till vintern man kommer känna sig fräsch igen, fast vem vet när bebben väl kommit ut så kanske man känner sig som en helt ny människa!

• Mandelnougat

Vi har också jättenära till BB. Sambon har bilen varje dag till jobbet, skulle vara så skönt att ha hemma bilen idag så hade jag kunnat vara på Ikea. nåja, vad är väl en bal på slottet?Fundersam
    Om värkarna skulle sätta igång när sambon är på jobbet så har grannen lovat att komma ner och "hålla mig i handen" vill inte att han ska åka hem direkt. Man kan ju ha pinvärkar hur länge som helst innan så jag säger inget till honom om jag skulle känna av något på morgonen utan jag ringer nog honom när jag känner att det börjar bli dags på allvar.

• Tess82

Fler än jag som är trötta på att bara gå hemma och vänta och inte ha något att göra. Vill ju gärna ha nånting inplanerat och något att se fram emot de närmaste dagarna så känns det lite bättre. Nu är det i alla fall helg, får ju dock inte se sambon så mycket ändå, söndag kanske . Ska se till att jag har lite att pyssla med. Förhoppningsvis så kan jag ju ställa iordning skötbordet. Kanske kan få sambon att bära in spjälsängen också så att jag kan fixa den också.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Lepa. haha vilka förhoppningar du har! Jag tror säkert jag kommer känna mig som en ny människa! Uttänjd och full av hormoner och läckande tuttar!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3