• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Ikväll blir det grill - entrecote!!! Hoppas inte det blåser för mycket bara...

• Emmajohanna

mmm, grill är inte fel... Men det ska vi ha imorgon tror jag.
    Är lite inne på tacos om jag inte kommer på nått bättre. Det är inte fel det heller.

Får jobba på lite här nu då... 40 minuter kvar..

Hörs i helgen tjejer,
    kramis

*** med bebis i magen, v 38***
  • Mandelnougat

Vi ska äta något så spännande som fullkornspasta och köttfärssås.
    Ja man ska väl vara tacksam för att man får vila men om man inte vill vila då? Jag hade haft mer lust att vila om jag hade ett knyte att ligga och snusa på!

Nä, nu är det dusch, lunch och HTg och sedan vila.

Kram!

• Tess82

Ikväll blir det kyckling, strips och jordnötssås tänkte jag.

Nu ska jag åka till Mora och hämta grejerna, kikar nog in lite senare.

Trevlig helg om vi inte hörs nåt mer innan

Bf 10e Maj
  • Tess82

Hemma igen, har lagt ut bilder på mina nya inköp om nån vill kika. Fattas bara en skötmadrass till skötbordet men det finns ju att köpa på barnaffärer om man inte kan göra något eget. Ska klura lite på det.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Å vad roligt Tess! Ska kika på din inköp!
    Själv springer jag på toa hela tiden känns det som. Jag tror jag har gjort "nr 2" säkert 3-4 ggr bara idag! Vet inte om det har med 3 hårdbrödskivor igår till middagen att göra eller om det har med förberedelser att göra. Väntar på att min mamma ska sluta så jag får prata lite med henne.
    Nu ska jag springa in i ditt galleri och kolla Tess!

• Lepa

Tess, vilka saker du köpt! Du har nog gjort ett bra köp!!!

Ska lägga in lite kort på den bäddade vagnen och lite andra saker...kolla om ni vill! Under starka bilder då...

• Tess82

Åh vad fint Lepa. Har inte bäddat vagnen än och sängen ska skruvas ihop och bäddas också. Kanske blir gjort i helgen om jag har tråkigt. Lägger väl in bilder när det är klart .

Mandel, kan ju vara att kroppen förbereder sig, har hört att det kan vara så innan förlossningen, att den vill vara tömd.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Tess, ja jag har också hört det men jag är lite osäker på att det verkligen är det när jag åt hårdbröd igår.. hmm.. Vi får se med andra ord!
    Nu måste jag lägga mig en stund. Blev tvär trött!
     Trevlig helg om jag inte hinner in innan helgen startar!
    Kram på er tjejer!

• Lepa

Mandel, det sägs ju att kroppen vill tömma sig så bebisen kommer lättare ut!!! Själv e jag (sorry) väldigt gasig men kommer inte på nått jag ätit annorlunda.

Tess, det är min söta syster som sytt det fina påslakanet o kudden. Det är kul att gå o småkika på vagnen o undra om bebben kommer tycka det är mysigt där...

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3