Har bakat nu men glasyren blev alldeles för lös så kakorna blev kladdiga. Frös in dem ändå, får väl se till att inte tina dem så länge så de hinner bli rinniga så går de nog att äta, själva kakan blev då bra i alla fall.
Sen tog jag ett bad, jätteskönt för ryggen men herregud vad tung jag kände mig när jag skulle resa mig upp ur vattnet, känns att det är en hel del extra kilon man bär runt på.
Lepa, lite inte för mycket på bm när hon säger att bebis kommer tidigare, har haft flera kompisar som fått höra samma sak och sen har de gått över i alla fall och det har de tyckt varit jättejobbigt. Bättre att ställa in sig på att gå längre så kanske de sista dagarna inte känns lika långa. Men jag hoppas ju att din bm har rätt och att du snart har din bebis hos dig.
Hittade en annons på blocket med både skötbord, babygym och babysitter som jag sitter och funderar på, var här i närheten också. Har ju dock fått tipset att inte köpa saker som babysitter och babygym för att de är populära presenter men om jag talar om för närmaste släkten (är väl de som köper sånt) att vi redan köpt det så kan de ju komma med annat istället. Har inte råd förrän 26e så då kanske grejerna redan är sålda också.