• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Nej, mitt inlägg försvann .

Börjar väl om då. Kommer förbi och hämtar upp er allihop om en stund så se till att vara klara så drar vi till IKEA .

Har varit ner och tankat bilen nu och den gick hur bra som helst, inga problem alls idag. Sen gjorde jag sambon lite glad för jag såg att han glömt matlådan hemma imorse så jag var förbi hans jobb med den.

Nu tänker jag ringa om grejerna snart, antar att hon har barn och då borde hon ju vara vaken ganska tidigt om hon nu ens är hemma, kanske jobbar också men jag får prova.

Bf 10e Maj
  • Tess82

Ja det gick bra att komma efter 12 idag och hämta grejerna. Då har jag lite att pyssla med sen i eftermiddag tills jag ska hämta gubben vid 4 .

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Å vad roligt för dig Tess!
    Jag vill oxå ha någon annan sysselsättning än att springa på toa hela dagen.
    Det är iaf en liten tröst att det är fredag så man har helgen framför sig!

• Tess82

Ja den här veckan var lång men nu är det bara helgen kvar. Nästa vecka har jag iofs bara bm besök på måndag inbokat men det är ju alltid nåt.

Går in i v 38 idag så nu ska det väl inte vara mer än max 5 veckor kvar .

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Tess, nästa vecka har jag akupunktur på måndag och BM på torsdag så den veckan verkar ju gå lite snabbare än den här. Jag har kommit på att man ska ha en aktivitet i början och en i slutet av veckan för då har man hela tiden något att se fram emot!

• Tess82

Då måste jag planera in nånting i slutet på nästa vecka då. Då är ju sambons barn här så då brukar det ju vara lite mer fart hemma i alla fall så jag hinner inte bli lika uttråkad.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Du har ju lite tur som åtminstone har dom varannan vecka att planera in lite grejer med. Själv sitter man här helt ensam och tittar på klockan med jämna mellanrum hela dagen för att se om klockan snart blir 17:30 när sambon kommer hem. (huu vad tragiskt det lät! )

Det är så tråkigt när alla jobbar och sliter och man själv bara sitter och glor! Fundersam

• Tess82

Men snart har du en liten bebis att lägga all din tid och energi på. Vi kanske ska vara glada för att vi får ta det lugnt och vila nu sista tiden men trist blir det.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Njuuuuuut tjejer.... Snart är det slut på vilandet...

Hej å hå vad tiden rinner iväg idag... Bara en timme kvar på jobbet.
    Ska och hälsa på en 4 veckors bebis idag. Mysigt !

Vad ska äta för gott ikväll ? Behöver lite inspiration..

*** med bebis i magen, v 38***
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3