• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Tess, jag tycker det är svårt att hitta aktiviteter som jag faktiskt kan göra. Hittar hur många grejer som helst som jag skulle behöva göra men som jag helt enkelt inte kan så det blir liksom att sitta och göra inget (FL:a och kolla teve)

• Tess82

Precis man blir ju inte mer rörlig med tiden så jag hittar inte heller på så mycket jag kan göra. Vill putsa fönster men tror att det skulle vara rena döden för fogarna så jag håller mig ifrån det.

Ska nog snart åka och tanka och ta ut lite pengar så ska jag ringa sen, vågar ju inte ringa för tidigt, alla kanske inte är lika morgonpigga som oss .

Bf 10e Maj
  • Lepa

Mandel, man måste ha förväntningar bra som dåliga!

Tess, du e den enda med bil. Plocka upp oss så åker vi o äter lunch på IKEA...

Ja det kan bli rejält tråkigt om dagarna och när man tänker efter hur länge man varit hemma oxå!!! Sen januari hmmm 4 månader utan att jobba sen ska man vara mammaledig i ett år!!! Puh, tur att man ska hoppa in o jobba extra, jobba? JOBBA!? vad är det? e det DET alla andra sysselsätter sig med när dom inte e hemma eller?

Tror jag ska gå o vila lite förmiddag! ;)

• Emmajohanna

Morrn !

Värst vad ni varit flitiga med skrivandet idag.

Hoppas ni får dagen att gå, förstår att det kan bli lite segt att gå hemma såpass länge. Även fast man vill göra en massa så gå det ju liksom inte nu... Kroppen är TUNG och pengarna tryter.....

Hoppas du får köpt grejerna idag då Tess. Så är ni ju helt redo sen.

Ska ringa FK ang. skatten. Tack för tipset.

Vad ska ni göra i helgen då ? Nått skoj ?
    Ikväll blir det lugnt hemma hos oss. Imorgon är det städdag på gården hemma, men jag ska då inte göra nått tungt. Ska fika och prata skit med dom andra mammorna...( som aldrig gör nått annat ändå )

*** med bebis i magen, v 38***
  • Lepa

Hallo Emma, ja det kan bli segt att gå hemma! Hur går det på jobbet da? Mycket att stå i?

I helgen blir det lite stan, ska inhandla skötväska (på stadium) sen blir det apoteket för att köpa termometer, nagelsax och rumpsalva till lilla bebisen. Ska oxå hämta ut "gratis" boxen från babyproffsen. Hoppas det blir fint väder så kan man ta en god glass i stan...

Ja sen blir det väll bara en väntan på att den lilla krabaten ska titta ut...allting cirkulerar ju kring det nu!

• Emmajohanna

Inte så mycket att göra på jobbet faktiskt. Hinner med det jag ska göra iaf. Ingen stress. Och det känns skönt.

Åh, du har ju lite kvar att köpa Lepa. Mysigt. Nu när man är klar med inköpen så går man ju bara hemma och grejar med dom. Viker lite här, plockar lite där.

• Mandelnougat

Håller med Lepa: Hämta upp oss Tess så gör vi Ikea!
    Själv har man varit hemma sedan i slutet på september. Jobbet är låååångt borta nu känner jag!

I helgen händer inte mycket här. Har inte planerat något faktiskt.
    Sambon pratade om att åka och fiska så är det fint väder så kanske jag följer med.
    Bra idé EJ! Fika och prata är jag bra på så det kanske man skulle sysselsätta sig med under helgen?

• Emmajohanna

*hämta mig med*

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3