• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Ja visst e det väldigt nervigt när inte FL funkar!!!

Emma, spjälskydden var helt ok på Ullared. Fanns rätt många att välja mellan men som på andra ställen så e det ju väldigt könsdominerat. Tror jag såg ett helt i vitt, e ju lite av ett matchningsfreak allt ska ju matcha i färg osv så vitt blir nog bäst för mig! Dom har ju jättefina påslakan set där oxå som matchar med spjälskydden.

BM besök och fika med en väninna imorrn och sista föräldrargruppen på onsdag, vattengympa sen på torsdag och troligtvis Göteborg på lördag. Shit fullspeckad vecka ;) Ja det är ju tur att man har nått att göra...

• Mandelnougat

Jag håller med er tjejer ang systemfel. F*n vad less jag blev, jag hade precis skrivit ett halvlångt inlägg och skulle precis gå ut och promenera så jag hann aldrig skriva om det.  Bajs.

Nu har jag iaf varit ute på promenad och inhandlat risgrynsgröt till lunch.

I veckan ska inte vi heller till BM. Idag är det slappardag, imorgon sista dagen med Futb, onsdag sjukgymnast, torsdag träffa chefen, fredag förhoppningsvis inget (yeah right som om det händer!)

Vilken tur ni påminner mig om plastad frotte! Måste jag komma ihåg att inhandla så jag kan ha lite varstans.

Nä, nu är det lunch o snart HTG!

Kram på er så hörs vi efter lunch!

• Emmajohanna

Det blir nog ett vitt spjälskydd för oss med. Då kan man ju ha vilken färg som helst på lakanen sen.... Hoppas mycket på Ullared nu.

Ni har att göra både Lepa och Mandel denna veckan. Måste ändå vara skönt att ha något litet att göra varje dag...

*** med bebis i magen, v 32***
  • Mandelnougat

Ja det är ju skönt på ett sätt att inte vara helt sysslolös men det är så tråkigt när man inte kan få vila sig ordentligt och slippa allt runt omkring. Jag känner mest för att sluta mig i  min lilla kokong och inte umgås med just någon öht.
    Det är så skönt att få vara själv och bara vila.

• Emmajohanna

Jag förstår dig Mandel. Vissa dagar är man inte alls sugen på att ens gå upp ur sängen. Idag hade jag gett ena armen för att få stanna kvar hemma och gå runt i mysbrallorna.

Idag kommer det nått nytt program om hundar och katter som söker nya hem. Älskar såna program, kommer säkert att lipa ögonen ur mig...
    Och så är det ju Anna Pihl kl. 20. Den är sååå bra.

*** med bebis i magen, v 32***
  • Mandelnougat

Jag funderar just om det är värt att se det programmet om hundarn o katter... man blir ju sjuk efter att ha en egen och hjärtat kommer väl antagligen att blöda innan programmet gått i 5 minuter.
    Annars så minns jag inte vad det är/var vi brukade titta på på måndagar. Det är som sagt herrns avdelning att hålla rätt på vad vi ska se vilka dagar!

Såg nu att det är 100 höjdare ikväll. Det brukar vi se. Men sedan tror jag inte det är just något annat.
    Såg förresten reprisen på Insider igår kväll och jag blev så arg så jag hade jättesvårt att sova. Det var det avsnittet om grannsämjan utanför Haparanda. huu vad arg man blir när folk beter sig! Skrikandes
    Så inatt har jag bara sovit mellan typ 1 och halv 7 så jag är riktigt trött nu.  Ska gå och sova en timme nu tänkte jag.

Kram!

• Mandelnougat

Glömde förresten Tess att säga att jag kikade i ditt galleri tidigare och tjenare vilken snygg kula du fått! Du måtte sköta om den väl!

• Tess82

Tack Mandel, tyckte det var dags för lite nya bilder så jag fixade det igår. Vet inte om jag gör så mycket speciellt för att sköta om den men den växer då på sig .

Bf 10e Maj
  • Lepa

Nu har jag käkat lite lunch, tur att man har lite rester i frysen. Chili con carne blev det...

Ikväll e det ju CSI Las Vegas!!! lÖÖÖÖVE iT!!!!

Nu ska jag till Ica Maxi o veckohandla. Tycker det e jobbigare för varje vecka som går, har snart ingen fantasi kvar till vad som ska lagas till kvällsmat! Ikväll blir det iallafall tunnbrödsrullare med kräftstjärtar...

• Tess82

Har också noll fantasi med maten, aldrig sugen på nåt speciellt. Tror jag rör ihop nån pastasås ikväll, det är då enkelt.

Bf 10e Maj
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3