• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Godmorgon, pigg e man ju inte precis! Men ska till sjukgymnasten och få massage idag kl. 9.30.

Såg inte heller Hund och katt programmet för vi kollade på Leende guldbruna ögon...det är ju inte super bra men lite roligt e det ju ;)

Idag blir det som sagt sjukgymnasten, sen fika med en kompis och BM besök på eftermiddagen. Ska inom apoteket o köpa mer nässpray - jag vet det är inte bra men jag måste kunna andas på natten o det kan jag inte utan nässpray.

Bebben e vild and crazy här oxå!!!

• Emmajohanna

Oj, fick han opereras den lille ?
    Det är helt fantastiskt att dom kan göra operationer på såna små bebbar.
    Såg något program där dom gjorde något ingrepp på bebisen som fortfarande låg inne i magen !!! Förvånad 

*** med bebis i magen, v 32***
  • Emmajohanna

Vet inte om jag känner att bebis kryper neddåt. Men jag har fått ilningar i ljumskarna den sista veckan... Vad vara detta ?

Guten morgen Lepa !
    Åh, du har att göra idag du. Du får berätta ALLT när du kommer tillbaka.
    Nässpray... Ska det vara farligt på nått sätt ? *aldrig hört*
    Kollade också på Leende igår och det är väl sådär, men lite småroligt... Tyckte såååå synd om dom när dom inte fick spela i tävlingen.

*** med bebis i magen, v 32***
  • Mandelnougat

Godmorgon Lepa!
    Din fuskis! Jag vill oxå ha massage! Har sjukt ont i höger höft/ben idag så det hade suttit fint, du är inte sugen att lämna över din tid?

• Mandelnougat

EJ: Det är säkert bebisen som bökar runt där nere. Jag tycker det kittlar vansinnigt ibland när det ska bökas där ner i bäckenet!

• Tess82

Lepa, vad fuskigt vill också ha massage. Och skoj med bm besök, alltid lika roligt att få lyssna på hjärtat och kolla att allt är bra. Själv får jag vänta ända till måndag men dagarna går så fort nu så snart är vi där.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Ja! En ny fråga till er andra:
    Vad är ni o era respektive för stjärntecken?
    Här är vi kräfta o stenbock (stämmer rätt bra faktiskt! )

• Tess82

Vi är tvillingar båda två (fyller ju samma dag). Men vi är väldigt olika på många sätt jag har jättesvårt att överhuvudtaget bli arg och blir jag det så går det över väldigt snabbt. Min sambo är tvärtom, blir lätt arg/irriterad och det kan sitta i i flera dagar ibland.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Nä nässpray e inte farligt men man kan ju bli beroende av det...

Mandel, har oxå kännt att det pirrar till längs ner i bäckenet ibland. Men du känner jag oftast benen som buffrar uppe vid revbenen. Ibland undrar jag hur bebben ligger för jag kan känna sparkar på sidan av magen mitt på? Måste ju ligga helt böjd då eller?

Ja massage ska bli såååå gööött! Mandel jag kan fixa en tid till dig med du kan gå i mitt namn så går du gratis...

Håller på o kollar hur jag ska vara mammaledig, ska till jobbet idag o diskutera med min chef min ledighet. Har ju tänkt att gå o jobba i 3 månader ungegfär efter bebben blivit 6 månader så man kan spara sina dagar lite längre. Min sambo har ju sånt flyt nu så han har sparad semester så han ska vara hemma med oss i 5 veckor i juli och augusti. Sen åker vi till cypern i september i en vecka med hans föräldrar,syster, bröder deras tjejer o deras barn sen kan han ta 2 veckor i jul! Vet att jag e lite tidig men jag måste ha allt planerat innan så jag kan slappna av...nu har man ju tid oxå att planera!!!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3