• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Har också testat och det visar kille på mig med..
    Spännande att se om det stämmer...

*** med bebis i magen, v 36***
  • Lepa

Hej tjejer...

Ska kolla in dina nya bilder Mandel!

Idag ska vi iväg o handla till påskhelgen. Igår satte jag upp lite påskris med fjädrar annars blir det inte mer påskpynt...

E så svullen om fötterna så det gör ont när jag går...

Emma, jag vill oxå till BM. Ska dit nästa vecka o då har det gått 3 veckor emellan tiderna! Blev lite arg igår när jag tänkte över det!!!

• Emmajohanna

Tjena Lepa !
    Vad ska ni handla för gott ? ( hungrig )
    Jag pyntar nog ingenting alls, nån påsklilja kanske... Men är inte mycket för påskpynt.. Eller jag vet inte... *svammel*

Stackars dig Lepa. Vet hur du har det.. Får du på dig skorna då ? Jag går med tofflor hela dagarna, vanliga skor är en pina att få på sig... Har du stödstrumpor ?

• Lepa

Emma, ja inhandla stödstrumpor på Gekåås o det hjälpte men tog ju inte på mig dom igår - så idag har jag elefantfötter!!! Har bara ett par jumpaskor jag får på mig men måste snöra upp snörerna...

Vilka FIIINNNAAAA saker du har fixat Mandel - all cred till dig!!!

• Tess82

Var och påskhandlade igår men har redan märkt att jag glömt en massa så det blir väl en tur till idag eller imorgon. Skulle hämta ut ett paket igår också men det var så mycket folk så jag orkade inte stå i en kö till. Tänkte att jag kanske kunde ta en liten promenad idag och göra det men här blåser det som sjutton så jag håller mig nog inne.

Är såå trött hela tiden, nån mer som är det? Tror att jag ska städa klart nu före lunch så kan jag sova en stund sen. Sover ganska bra på nätterna också men det kanske är normalt att bli lite tröttare så här mot slutet. MIn sambo tycker att jag är lite tråkig på kvällarna men jag orkar inte sitta uppe och kolla på tv och ligger vi i sängen och kollar så somnar jag.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Nu har jag stått på alla 4 och skurat golvet i köksgången (tur den är liten! ) Pjuh!
    Men nu är det rummet färdigt iaf.
    Sedan misstänker jag att min mamma skickat blommor för dom ringde från Interflora och de stod i mitt namn så det är med all säkerhet mamma! Jag hade henne på andra linjen när dom ringde och jag tyckte mig ana ett litet flin i andra änden när jag pressade om blommorna. Jag brukar annars få påskägg men hon kom hem från Puerto Rico igår kväll så hon har inte hunnit fixa något antar jag. Men godiset kan jag köpa själv!

Här blåser det också järnet, men hellre det än snö!

Tess. Jag har varit trött från och till under hela graviditeten. Nu har jag precis kommit ur en trötthetsperiod men jag ska verkligen försöka sova ut så mycket jag bara kan för att förbereda mig inför ett liv med mindre sömn. MItt tips är att försöka sova en stund varje dag om du har möjlighet. Jag brukar ställa klockan så den ringer efter ca 1½ timme, då förstör jag inte nattsömnen.

• Emmajohanna

Vad gulligt att du får blommor Mandel ! Underbar mamma.

Jag är inte så trött faktiskt... Går ju alltid och lägger mig vid 21.30 men somnar vid 22,30. Så jag är som Skalman ju...

Vill bara passa på att önska er en GLAD PÅSK och jag hoppas ni får en härlig helg.
    Jag ska strax gå från jobbet. Lovely !!!!

Och Lepa... Glöm inte stödisarna...

kram på er !!!!!!!!!

• Tess82

Glad Påsk!!

Njut av att vara lite ledig nu EJ .

Ska nog snart äta lite mat och sen sova middag .

Kram!!!

Bf 10e Maj
  • Lepa

GLAD PÅSK!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, här ska det gottas med lax, sill och grill - offcourse!!!

Massor av kramar till er från lilla mig!!!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3