• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

God morgon !

Så var ledigheten till ända och en ny arbetsvecka har börjat.. Men som sagt... Halvdagar framöver och sen är jag även ledig på fredag, ska till Ullared.

Härligt att höra att helgen har varit bra för er alla, min har också varit bra, men har åkt på öroninflamation så jag är så gott som döv på högra örat, vilket iofs kan vara bra ibland. Men jag ska inte klaga...

Vad snygg vagnen är Lepa ! Visst blir man sugen på att ut och köra den ?

Äntligen har du fått hem säng och vagn Tess. Det känns bra va ?
    För nu är det ju intelångt kvar, även fast du ligger senare i tiden... Men det behöver ju inte betyda att du måste vänta på bebis så länge ändå. Kan ju komma när som nu....
    Skönt att bli lite sådär nykär mitt i alltihopa. Det är en härlig känsla.

Hoppas det går bra på sjukgymnasten Mandel ! Och gå försiktigt i snön, så du inte drattar på ändan.

*** med bebis i magen, v 37***
  • Tess82

Godmorgon!

Kikar också in en vända innan jag ska åka till frissan. Ska svänga förbi sambons jobb med hans matlåda som han glömde också. Här har det också snöat men bara så det är ett tunt vitt lager på backen, är nog borta om några timmar igen bara det blir plusgrader.

Blev upptvingad av katten 6.45 imorse, trodde ju att sambon släppt ut honom redan då han åkte hemifrån ca 5 min innan. Orkade väl inte vänta på att katten skulle äta klart så nu ska jag skälla lite på honom idag. Våran katt är lite knäpp så han vill ha sällskap att äta på morgon innan han går ut och det är jag som brukar få gå upp runt kl 5 på morgon, trodde ju att jag skulle slippa gå upp idag men inte då... Jaja skulle ju ändå upp vid 7.30 men ändå.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Åh vad skönt att gå till frissan ! Vad ska du göra ? 
    Ska dit om en vecka, längtar så jag döööör, mitt hår är hemskt just nu... 

Gullig katt som vill ha sällskap när han äter.  Är han gammal ?

BTW : 25 dagar kvar idag... hihi

• Lepa

Hej tjejer...här är det en som e förkyld och har slemhosta!!! Hmm, undra vem det är som smittat mig? (Ledtråd: sambon har varit hemma hela förra veckan)

Emma, ängtligen dags för Ullareds shopping för dig ;) Du kommer hitta en massa!

Tess, vilken rolig katt du har och vad avis jag blir på dig att du ska till frissan. Man kanske skulle beställa en tid? Min frisör e mammaledig så jag får väll våga dit mig iallafall...

Mandel, får hoppas att bebben inte vill komma nu då när din sambo e borta! Vi bytte till Teutonia för att vi tyckte den var smidigare att köra och fälla ihop. Men sen efter kom vi på att det finns ju typ 3 olika chassin till Brion men expediten visade bara oss ett...

• Emmajohanna

Tja Lepa !
    Vi får hoppas att kroppen rensar ut gammal skit nu innan bebis kommer så vi är friska som nötkärnor framöver. Inte alls kul att vara krasslig...

Japp, nu ska det shoppas ordentligt... hihi. Behöver iofs inte så mycket, men är man väl där så kan man ju handla lite...

Vad händer för dig idag då ?

• Lepa

Ja jag hoppas man blir frisk, har ju missbrukat nässpray i snart 3 veckor och så blir man förkyld på det? Vet hur du har det öroninflammation, det är INTE kul...

Idag ska jag handla mat tänkte jag och sen bara ta det lugnt...ta bort allt ris och fjädrar! Tur att man inte har mer än det! Sen kommer lastbilen med sand till vår framsida så nu börjar det hända saker, blir nog troligtvist klart till helgen verkar det som!

Du, du kommer bara ösa ner saker i korgen! Näää, jag köpte två par skit sköna byxor (typ avklippta joggingbyxor modell vid) där. Kostar 60:- och har haft på mig dom hela helgen, gott för då kan man ha dom efter sen oxå för jag tror inte min höfter försvinner på en natt...:(

• Emmajohanna

Vad skoj att eran nya framsida börjar ta form och att den snart är klar. Har det inte gått fort ? Tycker det var alldeles nyss som ni började greja med den...
    Effektiv sambo kanske ?

Ja, mjuka byxor ska jag kolla efter, tack för tipset. Det kan ju som du säger, vara dunderskönt att ha sen efter att bebis kommit. Kroppen blir väl inte sig själv på ett tag...

• Lepa

Det blev ju lite paus för honom förra veckan eftersom han blev sjuk men så kunde dom inte heller få tag i nån som kunde komma hit med sand eftersom det var helg nästan redan på torsdagen förra veckan. Så nu kommer det nog gå undan...hoppas jag!!!

Jag bara längtar ihjäl mig tills jag kan gå o köpa massa fina kläder till mig själv! Var med mamman o syrran på stan i lördags o min syster köpte massa! Jag bara satt där o var hur avis som helst...

• Emmajohanna

Förstår att du blev avis på deras shoppande....
    Åh jag längtar med tills man kan shoppa nya fina kläder till sin "nya" kropp.
    Kan ju inte ens köpa nya skor pga av vatten i kroppen.
    Men sen då ska det fanemig shoppas...

Dags att jobba på lite här... Jobbar ju bara till 12 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en mysig dag, kram !!!

• Lepa

Vad gott för dig Emma att du bara jobbar till 12, måste ju vara en stor omställning!

Japp, ska oxå få lite fixat.

Kram kram

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3