Mandel, låter som att det är bäst att se till att väskan är packad snart, kan ju som sagt sätta igång när som helst nu. Började faktist packa min väska nu i veckan och den är nästan färdig, fattas lite småsaker + dricka och nåt ätbart, men det får packas i när det verkligen är dags att åka.
Fick hem vagn och spjälsäng igår när mamma var hit så nu tror jag att allt är på plats, har inte satt ihop sängen än men det hinns med, är ju en hel månad kvar tills det är dags för mig. Mamma hade letat fram lite kläder från när jag var liten också, var lite flickiga kläder så vi får väl se om de kommer till användning, kul att ha kvar som minne bara annars.
Tror att jag har gjort klart allt för tidigt här hemma, vad ska jag nu göra sista tiden tills bebis kommer? Har ju iofs inte kommit igång med fönster putsningen än så det får väl bli nästa projekt om vädret blir okej till veckan. Annars så ska jag ju till frissan imorgon kl 9, bm på onsdag och sista träffen men föräldragruppen på fredag så jag kanske kan få dagarna att gå ändå den här veckan
.
Här har det också varit ett himla spring på toaletten inatt och jag har även legat med en del sammandragningar/förvärkar (har lite svårt att skilja på dessa men förvärkar är när sammandragningarna gör ont va?). Så idag är jag alldeles stel i nacke och rygg, har inte sovit speciellt mycket heller. Vaknade även med ont i halsen så det kanske är en förkyldning på gång också
.