• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Godmorgon! Här är en som är vaken tidigt idag.

Vaknade 7.15 och ingen av sambons barn var uppe, de hade försovit sig båda två så jag fick upp och väcka dem. Första dan efter påsklovet så de var lite trötta också.. Nu är de i alla fall upp och hinner förhoppningsvis bli klara i tid ändå.

Vad skoj med Ullared, hittade du det du skulle ha?

Bf 10e Maj
  • Lepa

Hallo girls...

Vilken helg...vår framsida har hunnit bli klar och så var vi iväg och köpte utemöbler så vi har suttit där heeeeela helgen!

Ringde till vårdcentralen i fredags för jag var såååå jäkla less på min förkylning men förkylningen har övergått till allergi! Så jag fick kortison nässpray som ska hjälpa efter 3-4 dgr och man har märkt lite skillnad men...

Fick ut nyckeln så vi slapp fixa ett nytt lås...tur det för det hade väll kostat en del! Men åkte iväg o fixade nya nycklar på en gång!

Nu vill jag att bebisen ska komma, mina fötter e som elafantfötter o då överdriver jag inte! Kan inte ha något annat på fötterna än flip flop.

Vad blev det för roligt från Ullared Emma?

• Tess82

Lepa, härligt att framsidan blev klar lagomt till helgen när det var sånt toppen väder. Ser ju tyvärr ut att bli sämre igen så det var tur att vi hann njuta lite av den som var . Är ju bara mitten på april så man kan ju inte förvänta sig sommar än men visst hade det varit skönt.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Tess, ja det vart kanon och helt klockrent att den blev klar ;)

Jag e lite delad med det här med värmen, det är jätteskönt o allt men man blir ju såååå otroligt svullen av värmen! Så för min del kan det vara dåligt fram till maj....

• Tess82

Ja jag har ju inte det problemet att jag blir svullen men jag blir väldigt varm och svettig lätt så det är ju inte så mysigt, jag som alltid brukar vara den som fryser mest här hemma.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Vaknar varje natt helt genomblöt - inte så mysigt!

• Tess82

Undrar vart EJ och Mandel är idag då??? Det brukar ju vara de som är igång först här på morgonen. Höll Mandel igång så mycket igår så hon satte fart på nånting .

Bf 10e Maj
  • Lepa

Ja tänk så föder dom en bebis nu!??!

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Här har vi varit uppe med tuppen (sedan innan 7 iaf) har hunnit vara iväg på akupunktur och promenerat både dit och hem så det är därför jag varit osynlig.
    Hade förvärkar hyfsat regelbundet på vägen upp till VC så det närmar sig iaf. Jag tror ju ändå att jag minst får vänta en vecka till innan det sätter igång på riktigt.

Å när det är så här fint väder så vill jag bara sitta ute och äta glass hela dagarna. Räcka ut tungan

Vad skönt att bli färdig i tid Lepa. Men jag vill nog ändå ha finväder resten av tiden till BF. Är ju så sjukt skönt att vara ute och promenera direkt på morgonen när solen precis börjat värma lite. Nackdelen är ju som sagt att man svettas som en bäver men vaf-n! Nu är det ju snart över! Man hoppas ju att man svettas ut lite vatten från kroppen.
    Mina fötter ser rent förskräckliga ut på kvällarna! Fundersam

Jag kommer nog att varsko er innan vi åker in på förlossningen!

• Lepa

Mandel, va spännande med förvärkar. Ja snart blir det nog bebis dags...

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3