White Trash
Det verkar nästan vara det nya "inne" ordet på FL
Men vad betyder igentligen WT för dig igentligen?
Vad står begreppet för i dina ögon?
Begreppet betyder ingenting för mig. Har bara läst det på fl och skulle börja as garva om någon i min omgivning använde det.
As larvigt.
varför är det larvigt?
helenagbg
Tycker du jag behöver diskutera varför jag tycker det är larvigt?
Kan byta ord, as töntigt.
missblase: Vi är ju i ett disskusionsforum så ja jag tycker det vore p åsin plats. jag undrar bara vad du tycker är larvigt/ as töntigt med det?
Jag o mina killar: nejdå du låter inte dum, det är jag som är eftermiddagstrött o skriver luddigt...
Jag ville bara förtydliga att jag inte använder orden White Trash (förutom i ironiska sammanhang).
Men om jag hör någon säga White Trash så tänker antar jag att de menar folk som får all sin samhällsinfo från aftonbladet och efterlyst.
Tydligare? =-)
helenagbg
Nej tyvärr så är jag sån som person att jag aldrig skulle diskutera någonting så larvigt. Tycker bara om att säga min mening.
Hoppas att det retar.
Vad står begreppet för i dina ögon?
Ett wannabe uttryck från USA som står för "vitt skräp". En ganska negativ och fördomsfull beskrivning på andra människor och deras namn.
Missblase: Inte retar dig mig iallafall jag träffar ofta människor som inte vill gförklara eller stå för det dom säger, framför allt här på FL.
men då är det väl bara så att du tycker det är as larvigt. Därför!
White trasch är männsikor som bara är snäppet ovanför "slödder"