And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Tvärtomt! Hoppas ni hittar in igen. Vi har äntligen kunnat njuta av en frisk Gilbert som härjat och varit glad i solen i lekparken idag och därefter tvärslocknat i vagnen medan vi tog en lång och mysig promenad vid vattnet. Väldigt mysigt!
Ha en härlig helg alla
Härligt S3! *håller tummarna* för er nu!
Min helg har hittills bestått av jobb idag ( )och seda barnvakt till båda syrrans barn (1,5 år & 3 år) efter jobbet och tills imorgon e.m - så inte en lugn stund här inte! Snacka om att vi får prova på att vara 3-barnsförälder
Ha en fortsatt trevlig helg! Här är det Schlager-kväll på gång ! Vet inte vem jag ska lägga min röst på, The Ark, Sebastian eller Andreas Johnson......
Halloj, här har det städats hela dagen, visning i morgon! Tobbe råkade bli bjuden på skotersafari just denna helg av en leverantör så jag har fått fixa allt själv, TUNGT! Tim har varit me sin farmor och ska dit i morgon bitti igen. Nästa helg ska vi bara NJUTA, har ju röjt och renoverat i en månad nu!
Vad duktig du är Malin! *håller tummarna* för er idag! Och för er också okt76!
Inatt har vi haft 3 barn som sagt och det har gått jätte bra tills imorse när syrrans minsta ville gå upp kl 5 och väckte dom andra också! Men annars funkade det rätt bra att vara 3-barns föräldrar med "tvillingar" på 1,5 år + en 3-åring
Fast just det, man får ju inte ut en "färdig" 1,5-åring....
Fast ikväll ska vi få lite belöning då min mamma gärna ville ta hand om Tuva , ringde och frågade om det till och med?!?!
Så vi tänkte gå på bio, för första gången tillsammans på evigheter!!! Ska bli nice
Någon som sett någon bra film på sistone???
Ah, ännu en härlig dag trots att Mathias övergivit oss för att åka på kurs på Öland och inte kommer hem förrän på tisdag kväll. Så är man ensamstående förälder ett par dagar
Bi har precis kommit in från lekparken där G fortsatt härja samt hunnit med en lång promenad. Jätteskönt!
Ha en härlig söndag alla
Hej flickor! Håller som bäst på att vakna till liv efter en hejdundrande schlagerfest med 15 tjejer igår... Måste ha varit bästa festivalfinalen någonsin. Åsså har jag blivit helt tantsjuk för jag tyckte att Måns var grym och Sebastian är det hetaste jag sett på länge
Märks även här i tråden att det är vår i luften, stämningen på topp. Skönt att ni mår bättre, S3, det riktigt lyser om dina inlägg nu!
Elis och jag har haft helgen för oss själva, T var på bröllop i Luleå. Igår var vi i nya lekparksdelen i Vasparken, det är sjukt brant på en del platser där vid kullarna. Förutom att njuta av vädret och värmen var det fantastiskt fint att fota igår. Köpte till slut en Canon EOS400D och är så otroligt nöjd. Ska lägga in lite bilder ikväll. Man behöver verkligen inte vara en bra fotograf för att få fina bilder med den kameran!
Sorry om det blev lite ego, ville bara visa att jag hittat hit till nya tråden - och undviker medvetet att nämna tråkigheterna här hemma. Det är ju lätt att le i vårsolen trots allt.
Tänker på er och håller koll på vad ni skriver
KRAM!
Limpis: den har vi också. kameran alltså. den är verkligen bra. men kan rekommendera att skaffa ett till objektiv.
usch limpis, nej inte måns...
mini är apjobbig och elliot också. kind- och hörntänder på samma gång snacka om grinsill...
Hos fam Öström går det dåligt just nu. N har varit magsjuk i helgen och igårkväll däckade jag. Så idag är alla tre hemma. T får ta hand om sina tjejer.
Innan det ringde mäklaren och sa att det var 5 par på VIP visningen . Inte mycket att hurra över. När vi sålde vår två hade vi 70... Så det är bara att städa nästa helg också och ha visning igen.
okt76: Kan "trösta" dig med att det är ovanligt lugnt på marknaden just för tillfället. Inte er lägenhet som inte håller måttet med andra ord. Hade två visningar igår där den örväntade rusningen uteblev totalt. Men var lugn - till nästa helg har det med all förmodan vänt igen. Är ju minst sagt tvära kast i denna bransch.
Hoppas magsjukan försvinner illa kvickt och lycka till med visningen i helgen!
Okt76: Stackars er - vad jobbigt med magsjuka Krya på er. Och med lägenheten - tänk på att det bara behövs ett par personer som verkligen vill ha den och som bjuder mot varandra. Är det för många på en visning kan en del bli avskräckta - jag tycker själv det är pest att gå på visning där det trängs 100 personer i trappuppgången. Vi har vänt många gånger pga av det. Sen går väl inte alla på VIP-visningar heller? Jag tror att det kommer gå jättebra ska du se - ni har en jättefin lägenhet som är stor och renoverad.
Anna: Så skoj att se dig här - hur går det med nya jobbet och renoveringen av huset (för visst är väl ni mitt uppe i den nu?)