Ingefaera skrev 2007-03-13 21:07:40 följande:
TS: Är havremjölk så bra att dricka? Massa kolhydrater där väl? Nötter tror jag är helt ok, det åt iaf jag massor av.
Nja jag tror nog inte heller det är så bra, jag skrev av receptet jag hade och glöme skriva att jag kör på vanlig "blå" mjölk, vet inte om det är bättre dock :)
Jag kör nog också lite blandat av alla, men jag äter inte det som du skrev Vanessa1.
Sofia27: Nu blev jag jättenyfiken på den chokladmoussen, Kan man äta den ändå? För jag vet egentligen för lite för denna diet och vet för lite recept. Har du lust att skriva hur du gör moussen? Låter ju knaon smarrigt!!
Jag har lite problem att äta grädde och sånt i såser å så, har inpräntat att det ska vara lättproudkter och så, jättesvårt att vänja om sig :D
Gärna fler recept!! :D
Idag blir det kokt torsk med äggsås, gjord på grädde då jag inte kan göra redningen på mjöl. Och så blir det nån grönsak till.
Hur går det för er andra? Jag mår så himla bra och jag är inte alls hungrig på samma vis som förut!
Ja just ja,nötter, är det bara osaltade man får äta? Jag tycker verkligen inte alls om osaltade nötter, jag kör på jordnötter och nu har jag köpt cashemnötter och pistagenötter. Är det ok nötter att äta?
Kram på er!