ingefaera: ja men det är ju huvudsaken du är nöjd själv så är det ju bara att plocka in lite saker. Det gör jag oxå.
Kör mestadels på fas 1 som tidigare, men plockar lite från dom andra oxå i små mängder.
Gott att röra ner lite philadelphia ost i kycklingen, blir mer som en sås *mums*
Elsa:
Man kan väl inte direkt säga hur dåligt något är, det är hur fort du vill gå ner i vikt det hela handlar om. Visst kan man unna sig saker då och då, men då tar det längre tid att gå ner och ibland stannar man upp i vikten.
Som sagt, händer det nån gång så är det nog inte hela världen, men om det blir lite mozarella sticks en dag, och lite godis en annan så lär du inte direkt gå ner om jag säger så.
Men tycker det är ok att synda nån gång. ( har inte fallit dit ännu, men funderar på att ta en svullarhelg så det börjar hända nått igen. Men inte först jag mätt mig. )
Bra att du håller dig till 85% choklad, det får inte vara mindre kakao än 75% och man blir väl inte direkt fet av det eftersom man äter så lite av det.
Visste ni förresten att om man äter hög procenthalt på kakao så kan det lindra halsont?