• jeli81

Atkins

Vill gärna höra om det är fler som äter enligt Atkins metoden eller liknande? Om vi kunde peppa varandra och utbyta lite tips och så!

Jag vet att många är emot den här "dieten" och vill inte höra något om detta, utan endast ni som kan hjälpa med tips och ideér!!

Kom igen nu! Nu kämpar vi på!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-24 22:01:28:
    Jag äter inte längre enligt atkins då jag och min sambo väntar tillökning. Men jag följer fortfarandr tråden och hejar på alla duktiga pinglor här inne!!

• Svar på tråden Atkins
  • Anna ML

Hej, här känns det fortfarande bra, ska ställa mig på vågen imorgon, spännande...jag har skött mig bra, äter någon skiva knäckebröd då och då samt någon atkinsbar det är allt, är inte ens sugen på något?? konstigt....äter mörk sockerfri choklad när alla andra fikar, funkar toppen, heja på alla duktiga

• ElsaO

yes, jag måste gå ner i vikt varje dag, provade mina "idealjeans" idag och dom passade, och om jag inte inbillar mig så tycker jag till och med att vigselringarna sitter lite slappt! 1 vecka tills jag ska ställa mig på vågen!
    Ha en trevlig vecka alla duktiga "atkinsianer"!

Nu ska jag sitta och njuta av detta:)

• Anna ML
    ElsaO skrev 2007-05-20 21:53:10 följande:
    yes, jag måste gå ner i vikt varje dag, provade mina "idealjeans" idag och dom passade, och om jag inte inbillar mig så tycker jag till och med att vigselringarna sitter lite slappt! 1 vecka tills jag ska ställa mig på vågen! Ha en trevlig vecka alla duktiga "atkinsianer"!Nu ska jag sitta och njuta av detta:)www.youtube.com/watch
    Va härligt, det som är så kul med Atkins är just att man får en sån skjuts i början, jag gick ner två kilo första veckan
    Fru Wadell skrev 2007-05-20 20:06:42 följande:
    AnnaML: duktig tjeje!!
    Du är ju så duktig du med
  • Dezzan

Vad kul att höra att det går bra för er.
    Min förlovningsring måste jag ta in när jag stannat dit jag vill.
    Just nu så har jag min mammas vigselring på mig oxå för att  jag är rädd att tappa min förlovningsring. haha många som tror att jag gift mig 

• Anna ML
    Dezzan skrev 2007-05-21 20:26:50 följande:
    Vad kul att höra att det går bra för er. Min förlovningsring måste jag ta in när jag stannat dit jag vill.Just nu så har jag min mammas vigselring på mig oxå för att  jag är rädd att tappa min förlovningsring. haha många som tror att jag gift mig 
    Härligt Dezzan Jag har ett par ringar jag gärna vill kunna ha igen, vigselringen har suttit grymt trångt men det börjar kännas bättre!

Vägde mig idag och den här veckan har jag gått ner 1,4 kilo!!! Sååå grymt nöjd
  • Ingefaera

Dezzan: Jag har käkat philadelpia hela tiden, har läst att det är helt ok.

• Dezzan

Anna ML:
    Men vad skoj! Härligt bara kämpa på. 1.4 var inte dåligt.
    Skit har glömt att mäta mig. Ska ta och göra det och se om det hänt nått.
    Köpte ett par byxor för ca 3 veckor sedan och dom är för stora nu

• Anna ML
    Dezzan skrev 2007-05-22 17:49:09 följande:
    Anna ML:Men vad skoj! Härligt bara kämpa på. 1.4 var inte dåligt.Skit har glömt att mäta mig. Ska ta och göra det och se om det hänt nått.Köpte ett par byxor för ca 3 veckor sedan och dom är för stora nu
    Härligt, det är ju eg det viktigaste att man får minska klädstorleken, det har jag inte gjort än men visst känns byxorna lösare..

Hur mycket har du gått ner totalt Dezzan?
  • Dezzan
    Anna ML skrev 2007-05-22 18:26:16 följande:
    Härligt, det är ju eg det viktigaste att man får minska klädstorleken, det har jag inte gjort än men visst känns byxorna lösare..Hur mycket har du gått ner totalt Dezzan?
    Jag har gått ner 8 kg sen jag började för 2 månader sedan.
    Var tvungen att synda igår och idag  Generad Glömde ta med mig lunch så var tvungen att äta nått för att orka jobba hela dagen.
    Men tror och hoppas att det inte ska ställa till med problem.