• jeli81

Atkins

Vill gärna höra om det är fler som äter enligt Atkins metoden eller liknande? Om vi kunde peppa varandra och utbyta lite tips och så!

Jag vet att många är emot den här "dieten" och vill inte höra något om detta, utan endast ni som kan hjälpa med tips och ideér!!

Kom igen nu! Nu kämpar vi på!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-24 22:01:28:
    Jag äter inte längre enligt atkins då jag och min sambo väntar tillökning. Men jag följer fortfarandr tråden och hejar på alla duktiga pinglor här inne!!

• Svar på tråden Atkins
  • Fru Wadell

AnnaML: Du e ju redan snygg ju!

Pratade solskyddsfaktor med min mamma idag...ihhhhhh...resfeber!!!

• Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-14 19:16:44 följande:
    AnnaML: Du e ju redan snygg ju! Pratade solskyddsfaktor med min mamma idag...ihhhhhh...resfeber!!!
  • Dezzan

Åh så avis jag blir, vill oxå åka till thailand.
    Jag verkar ha stannat igen i vikten. Jobbigt. Men jag har väntat för länge med att äta, så jag tror att det är där det sitter. Har ibland glömt att ta med mig mat till jobbet så då blir det att försöka få i sig lite grönsaker iaf.

Hoppas allt går bra för er tjejer

• Anna ML

Dezzan: ja det ska bli kul om inte annat var det en bra sporre för mig att rycka upp mig men jag borde ju ha börjat för månader sedan Visste inte att det skulle gå såpass lätt med den här metoden, håller mig mätt bra!

Antar att man får stå ut med att det kommer platåer lite då och då fast man vill ju att det ska gå så fort fort

• weroniqqa

Hej tjejer!

Hjälp.....jag står still, vågen ändrarsig inte ett smack.

något tips på vad jag kan göra????

• Fru Wadell

Tjing! Rapport från fettfastan: minus 1 kg varje dag!! Bra va??

Jag då? Jag står still på vågen *irriterande* men jag minskar i mått och har gått förbi mina mål som jag satte upp i februari. har gått ner 32 cm nu fast jag har bara gått ner lite över 4 kg, men som sagt, man ska ju inte titta på vågen. Nu ska jag äta lite mer regelbundet och satsa på att få en plattare mage med gymmets hjälp

• Anna ML
    weroniqqa skrev 2007-05-17 07:46:08 följande:
    Hej tjejer!Hjälp.....jag står still, vågen ändrarsig inte ett smack. något tips på vad jag kan göra????
    Har tyvärr inget tips, jag äter ung lika hela tiden och det verkar gå lite i intervaller, ena veckan två kilo ner och andra inget osv...men jag kör vidare så länge slutresultatet verkar bli bra
    Fru Wadell skrev 2007-05-17 13:14:45 följande:
    Tjing! Rapport från fettfastan: minus 1 kg varje dag!! Bra va?? Jag då? Jag står still på vågen *irriterande* men jag minskar i mått och har gått förbi mina mål som jag satte upp i februari. har gått ner 32 cm nu fast jag har bara gått ner lite över 4 kg, men som sagt, man ska ju inte titta på vågen. Nu ska jag äta lite mer regelbundet och satsa på att få en plattare mage med gymmets hjälp
    Uj va bra!! Men är han inte hungrig då?  Själv har jag insett att det tar nog lite tid att få den där kroppen jag vill ha, helst inom tre veckor Men jag kommer iaf ha tagit en tredjedel av alla kilon innan vi åker, sen är det väl sarong som gälle
  • Fru Wadell
    Anna ML skrev 2007-05-17 22:39:58 följande:
    Uj va bra!! Men är han inte hungrig då?  Själv har jag insett att det tar nog lite tid att få den där kroppen jag vill ha, helst inom tre veckor Men jag kommer iaf ha tagit en tredjedel av alla kilon innan vi åker, sen är det väl sarong som gälle
    Nej, faktiskt inte. han tycker det är hur bra som helst. Han jobbar även åt ett företag som heter Xtravagansa som är pulvernriktat, han har gått ner MASSOR av kilon på dessa men han säger att denna fettfasta är mycket enklare att äta och han är inte hungrig. Han äter 5 ggr/dag och får tugga, inte bara svälja som med pulver. Han ställde sig på vågen idag igen, ett kilo ner igen. *s*

Thialand närmar sig med stormsteg! jag satsar på en astare mage nu mot sluttampen.
  • Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-18 09:55:28 följande:
    Nej, faktiskt inte. han tycker det är hur bra som helst. Han jobbar även åt ett företag som heter Xtravagansa som är pulvernriktat, han har gått ner MASSOR av kilon på dessa men han säger att denna fettfasta är mycket enklare att äta och han är inte hungrig. Han äter 5 ggr/dag och får tugga, inte bara svälja som med pulver. Han ställde sig på vågen idag igen, ett kilo ner igen. *s* Thialand närmar sig med stormsteg! jag satsar på en astare mage nu mot sluttampen.
    Aha..min jobbarkompis är med i Xtravagansa hon har snart tagit hela sin övervikt på tre veckors pulver och känner sig inte hungrig alls

Själv måste jag tugga annars kreverar jag

Idag har jag ätit en underbar sallad med kyckling, mozarella och tre sorters bönor, det var sååååå himla gott

Å mina byxor i stl 44 sitter jättelöst
  • Fru Wadell

Garttis AnnaML!!! Byxorna sitter löst! Nu ska du se att det går med raketfart!!