• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

Va roligt Carola att dom ser skillnad . en riktigt peppning när man får höra sånt Glad

Vi har oxå en resesäng o det är ju perfekt när man ska fara runt o sova borta .
    vi har bestämt att vi,förutom finlands resan, kommer att ta husvagnen till Ullared . ska bli så mysigt . hoppas man hinner spara en massa pengar innan

på tal om pengar......,idag är det dags att jobba igen . skönt med sovmorgon,men drygt att jobba hela kvällen . tiden går så sakta . sista veckan nu iaf.. tiden har gått fort .
    tror ni inte att jag håller på att bli sjuk igen då . suck . hostar,ont i halsen o är hes . drygt att man knapp hann bli frisk emellan.. hoppas jag håller mig hyffsat frisk denna vecka iaf...

Ha en bra dag/kväll !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

lola

ska du till familjecenter idag?
    vi ska dit.....

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • lola1983

ne.,det ska jag inte . måste plugga en massa o det är perfekt väder för det idag . är inte så mycket för den öppna förskolan . tycker att den andra är bättre . funderar på att gå imorn.,men det beror på hur mycket jag har att göra . å andra sidan så kommer vi nog att gå varje dag nästa vecka istället Glad

• lola1983

Någon som kan svara här på vad ordet realian betyder ?? jag kanske är helt koko,.men förstår inte vad min lärare menar när han skrev "läs på realian tills nästa genomgång"

• camave

börjar bli bättre där.... mycket fler småbarn nu.
    men då ses vi i morgon för jag ska säkert dit då med....
    kan ta med ditt diplom då (eller hugos rättare sagt)

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • lola1983

hehe.,ja det skulle va snäll . men vet som sagt inte om vi kommer . skulle behöva färga håret nån dag . åka till stan o köpa lite grejjer.,o så är det vägning på Onsdag o lite annat allt möjligt . så fullt upp Glad skönt.,för då kanske veckan går fortare.. hoppas på timme på jobbet . tihi . 

Ska vi bestämma nån träff inför nästa vecka ? hemma hos dig Linda ? tänkte om det kanske är bäst att börja fundera redan nu så att alla hinner kolla upp det o så .
    Jag o Hugo kan alla dagar den veckan.,förutom Måndag . o så ska jag ju väga mig på Onsdag.,blir nog på 10.00 tiden . så Onsdag passar utmärkt runt lunch .

• Lillen06

Kollade i kalendern och onsdagen är ju "fredag" för Niklas så han slutar halv tolv den dagen så det passar sig inte.. sen är han ledig fredag med.. då blev det bara tisdagen kvar om inte Lola kunde måndag...

Ska vi ta det nästa vecka eller veckan efter när det är "normalt" igen.. jag kan både och,,,

• Triin

Jag kan tisdag! Fast Philip följer med då....men det e väl lugnt?

• lola1983
    För min del spelar det ingen roll . kan nog Tisdag oxå om det passar alla . eller så ses vi på stan på Onsdag som vanligt om det passar bättre..

idag började min jäkla rygg att krångla igen.,samma som förut . låsning i svanken . dags att ringa sjukgymnasten kanske.. ännu ett tecken på att ICA inte är ett jobb för mig . kroppen klarar inte av det . tråkigt tråkigt..
    aja.. tiden gick fort idag iaf . allt flöt på riktigt bra . men bävar redan inför Onsdag då jag ska vara i frysen heeela dagen *burr*

Nu ska jag ta o krypa till kojs o läsa lite english . -godnatt-
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp