icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Hade gärna kommit imorgon.....har inte tänkt på att skriva bara. Någon som vill hitta på något imorgon ändå??? Gå på stan? Jag behöver shoppa till philip.
Egentligen behöver jag rensa här hemma.......men men
det ska bli rätt bra väder i morrn..
men vi struntar i det.. ses en annan gång..
jag har vart på öppna och sjungit, sista gången innan somarn.. så mysigt så.. åt gubbar och glass och lekte lite. Sen gick jag med två kompisar till en lekpark så kompisens dotter fick springa av sig... sen var jag ute och cyklade med Melvin. gick bra till mor men sen när vi skulle på med hjälmen igen då var dte gallskrik... så jag fick ta honom på armen ett kvartet hem,, armen är helt väck.. sen stupade han i säng..
ska testa igen när han inte är så trött.. vi cyklade häromdagen och det gick bra.. tänk om man bara kunde slippa hjälmen, den gillar han inte..
vad kostar det att gå in på busborgen? Melvin är ju lite för liten kanske? ;)
Har hört många prata om busborgen men har ingen aning om vad det är eller var det ligger
Kan någon informera mig kanske?
Ok ingen träff alls imorgon då??? Fy då måste jag ju rensa här hemma ju=)
Vi kan träffas på busborgen fast philip tyckte det va ganska läskigt där å jag tyckte det var ganska hysteriskt + ganska dyrt=) Fy vad tråkig jag lät nu!
Ha det så bra i veckan då alla mammor......
Busborgen ligger in på samma gata som silvan ligger. Är ett ställe í första hand för lite större barn. Man kan klättra i en borg å skjuta bollar å åka rutchkana hoppa i hoppborg mm.....så finns det en liten hörna för mindre barn också å så kan man fika....kostar 90 kr för philip att gå in iaf....vet inte priset för mindre barn.
Skulle vilja ner på stan men borde inte
Nu är pengarna slut igen.. att jag aldrig lär mig...![]()
Ska och väga och mäta Melvin i morrn vid 10:00 sen får jag se vad som händer men stan skippar jag nog iaf...
är gratis för alla barn under 1 år på busborgen ! mellan 1-2 år kostar det 50 kronor o över 2 år kostar 90 kronor . föräldrar går alltid gratis !
så vi går ju in gratis ett tag till o det tycker jag är riktigt bra med tanke på hur roligt dom har där . finns allt att låna o mycket mat/barnmat/godis/fika att köpa .
finns ju som sagt hoppborgar o ett fort för större barn,men en avgränsad hörna för små barn med gåstolar,leksaker,små rutshcekanor o en bollhage . o där är även golvet mjukt så dom gör sig inte illa .